Statystyki: Napisane przez Bartosz93 — Pn wrz 11, 2017 7:25 pm
Statystyki: Napisane przez RzEmYk — Pn wrz 11, 2017 4:51 pm
Statystyki: Napisane przez Bartosz93 — N wrz 10, 2017 8:29 pm
Statystyki: Napisane przez plam — So wrz 09, 2017 12:22 pm
Tak też robię. A w domu żona i tak wie lepiej że mi motocykla nie potrzeba.
Aha - i zawsze lepiej jedź oglądać z kimś, kto nie będzie emocjonalnie zaangażowany
Statystyki: Napisane przez RzEmYk — So wrz 02, 2017 8:29 pm
RzEmYk napisał(a):
Właściel twierdzi, że kupił motocykl dla córki, ale Ona zrezygnowała i sprzedaje motocykl. Kupił od znajomego miesiąc wcześniej
RzEmYk napisał(a):
Przy silniku też było coś robione, ale obecny właściciel nie wiedział czy i co.
RzEmYk napisał(a):
Trochę dziwne, że wymienione tarcze i klocki przy 40 tysiącach. Być może wina C-ABS a być może motocykl ma tak naprawdę koło 60 tysięcy.
RzEmYk napisał(a):
Z minusów:
- delikatne wżery na lagach (w górnej części) - do przeszlifowania;
- łożysko główki ramy do wymiany;
RzEmYk napisał(a):
- spore shimmy przy 70 km/h - prawdopodobnie wina łożyska albo kufra z tyłu. W każdym razie dość mocno uderzało w dłonie gdy łapałem za kierownicę;
- różne opony przód/tył (dwuletnie). Z tyłu Bridgestone Battlax BT021, z przodu Michelin Pilot Road 2. Osobiście chciałem je wymieniać na Roadtec 01;
- sprężyna centralki mogła by być mocniejsza, trzeba było stopą dopchać ją do górnej pozycji.
Chciałem zaryzykować to łożysko i go kupić, ale cóż, życie... znów muszę zbierać na motocykl.
Statystyki: Napisane przez bushmaster — So wrz 02, 2017 8:09 am
Statystyki: Napisane przez RzEmYk — Pt wrz 01, 2017 9:30 pm
Statystyki: Napisane przez bushmaster — Pt wrz 01, 2017 9:07 pm
Statystyki: Napisane przez RzEmYk — Pt wrz 01, 2017 7:08 pm