CBR 600 F 2011-2013

Dział poświęcony motocyklom sportowym

CBR 600 F 2011-2013

Postprzez Dude » Wt sie 26, 2014 8:00 pm

Mój film i ja w roli głównej:)
https://www.youtube.com/watch?v=36SLtEdWvEY
Avatar użytkownika
Dude
Miłośnik
 
Posty: 739
Dołączył(a): N lut 06, 2011 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Marek
Motocykl: CBR 600 F 2012
W siodle: <100 kkm

Re: CBR 600 F 2011-2013

Postprzez trampek » Wt sie 26, 2014 8:28 pm

Jak tak słucham o tym komforcie i ilości kilometrów, które można przejechać... to nasuwa mi się pytanie po kiego wafla ja tego V-Stroma kupiłem. :scared: :scared: :naughty:
Avatar użytkownika
trampek
Maniak
 
Posty: 1879
Dołączył(a): Pn wrz 19, 2011 7:47 pm
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Brak
W siodle: <100 kkm

Re: CBR 600 F 2011-2013

Postprzez geguś » Wt sie 26, 2014 9:45 pm

Dla mnie minusem jest cyfrowy obrotomierz, powinien być jak w gixxie na pierwszym planie a predkościomierz obok choćby i cyfrowy.

Czekam na resztę filmów :thumbsup:
Avatar użytkownika
geguś
Miłośnik
 
Posty: 815
Dołączył(a): Pt maja 24, 2013 10:54 am
Lokalizacja: Lublin
Wiek: 31
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF1000A FZS600 GSXR
W siodle: <100 kkm

Re: CBR 600 F 2011-2013

Postprzez pat_pat » Śr sie 27, 2014 7:37 am

Dla mnie spalanie Horneta jest jego największą wadą.
Taki mamy klimat
Avatar użytkownika
pat_pat
Fanatyk
 
Posty: 2838
Dołączył(a): Wt lis 22, 2011 10:03 am
Lokalizacja: Biskupiec pow. olsztyński
Wiek: 39
Imię: męskie
Motocykl: Honda CBF 600 SA
W siodle: <100 kkm

Re: CBR 600 F 2011-2013

Postprzez Dude » Śr sie 27, 2014 7:50 am

Macie rację, pali dużo ale to trochę zależy od kierowcy. Moto idzie jak burza więc jeżdżę często zero-jedynkowo: w palnik i heble:) a to szybko osusza bak. Na trasie mniej jak 5,5 nie było. Może jakbym jechał non stop 90 km/h przez 300 km to by wyszło te 4-5 l. Komfort, to takie moje zaskoczenie. Miała być katorga a jest dosyć przyjemnie.

Brakuje mi wyświetlacza biegów i shift-light'a. Jak na sportowy motocykl (wg hondy) powinno to być. Było to w materiale, ale źle nagrałem i musiałem wyciąć.
Avatar użytkownika
Dude
Miłośnik
 
Posty: 739
Dołączył(a): N lut 06, 2011 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Marek
Motocykl: CBR 600 F 2012
W siodle: <100 kkm

Re: CBR 600 F 2011-2013

Postprzez pat_pat » Śr sie 27, 2014 7:59 am

Zaletą Horneta jet to że jest żwawszy od cbf .
Zresztą obroty nie są za darmo w cbf 600 drugi oddech zaczyna się od 6000 tysięcy.
Jak chcesz jechać 140 - 160 CBF 600 pc38 też musisz pogodzić się z większym spalaniem, podejrzewam, że lekko 8l/100.
Taki mamy klimat
Avatar użytkownika
pat_pat
Fanatyk
 
Posty: 2838
Dołączył(a): Wt lis 22, 2011 10:03 am
Lokalizacja: Biskupiec pow. olsztyński
Wiek: 39
Imię: męskie
Motocykl: Honda CBF 600 SA
W siodle: <100 kkm

Re: CBR 600 F 2011-2013

Postprzez Romek » Śr sie 27, 2014 9:12 am

Dla mnie fajna prezentacja maszyny. Jest to jakaś alternatywa między CBF 600 a CBR F3 czy F4 z tym że więcej ma cech sportowych jak walorów turystycznych. Przeznaczenie bardziej dla młodych gniewnych na ulicach niż do dalekiej wyprawy w Dolomity.
Avatar użytkownika
Romek
Miłośnik
 
Posty: 726
Dołączył(a): Pt sty 03, 2014 4:00 pm
Motocykl: CBF 1000A
W siodle: <100 kkm

Re: CBR 600 F 2011-2013

Postprzez tajland » Śr sie 27, 2014 4:06 pm

Fajna prezentacja motocykla. Jednak jak słyszę o komforcie,a widzę te zgięte nogi to jakoś mi się to gryzie. Jeżdżę dużym Bandytem w którym pozycja jest zbliżona do tej z CBFy i jakoś moim zdaniem jest średnio wygodnie. Oczywiście mówię o długich,wielogodzinnych trasach. Takie 100-300 km wkoło komina jest ok.
tajland
 

Re: CBR 600 F 2011-2013

Postprzez fantomas86 » Śr sie 27, 2014 4:20 pm

KUrde zrób NCka test taki czy recenzje hehe:D
Avatar użytkownika
fantomas86
Znawca
 
Posty: 401
Dołączył(a): Cz sie 16, 2012 1:21 pm
Lokalizacja: Wadowice
Wiek: 31
Imię: Szymon
Motocykl: Transalp xl 700 2008
W siodle: <100 kkm

Re: CBR 600 F 2011-2013

Postprzez goramo » Śr sie 27, 2014 5:00 pm

tajland napisał(a):Fajna prezentacja motocykla. Jednak jak słyszę o komforcie,a widzę te zgięte nogi to jakoś mi się to gryzie. Jeżdżę dużym Bandytem w którym pozycja jest zbliżona do tej z CBFy i jakoś moim zdaniem jest średnio wygodnie. Oczywiście mówię o długich,wielogodzinnych trasach. Takie 100-300 km wkoło komina jest ok.


Mimo, że wersja "F" CeBeeRki, jak na maszynę o zacięciu sportowym, jest w miarę wygodna, to raczej dzienne przeloty po 500+ km nie będą na niej super przyjemne.


Ale wiesz jak jest, każdy chwali swoje :wink: Są tacy, którzy zarzekają się, że na swoich R1-ynkach, RR-kach, GSX-R-ach mogliby jechać na trip wkoło Europy. :smile:

Nie twierdzę, że się nie da. Jak się kto uprze, to można i tak. :smile:
Ale jeśli wykorzystujesz motocykl głównie do podróżowania, to kupno sporta jest tak samo trafione jak zakup takiego noża:

Obrazek


do obierania ziemniaków i marchewek. :msn-wink:
Masz zajebisty sprzęt do survivalu, możesz nim zaszlachtować jelenia, uciąć grube gałęzie albo wypruć flaki napastnikowi, ale zanim obierzesz warzywa na zupę, to ci się jeść odechce.... :biggrin: :msn-wink:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA + XL650V

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 6913
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 37
Imię: Mariusz
Motocykl: CeBula 13 + Trampek
W siodle: <100 kkm

Następna strona

Powrót do Sportowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość