CBR650f - dla osoby bez doświadczenia

Dział poświęcony motocyklom sportowym

CBR650f - dla osoby bez doświadczenia

Postprzez Dawidpit » Pn maja 07, 2018 7:07 am

Witajcie,

Jeżdżę sobie od kilku miesięcy motocyklem o pojemności 125ccm, czyli dla wielu rowerem ;) Planuję w tym roku pójść na prawko A i kupić już sprzęt, który szybko się nie znudzi. Moje doświadczenie to 8 lat jazdy autem (więc przepisy ruchu drogowego ogarniam ;)) oraz 3 miesiące na pojemności 125ccm.

Teraz kluczowe pytanie - czy cbrka nada się na pierwsze poważne moto, czy lepiej pomyśleć o mniejszej mocy? np. kawasaki 650r ninja.

Zależy mi aby wszystko robić z głową bo o ile nowe moto zawsze można kupić o tyle życie jest jedno ;) Oglądając recenzje cbr650f można odnieść wrażenie, że łatwo się prowadzi, nie szarpie itp. co jest zachęcające dla osoby początkującej. Jednak jak już pisałem mam wiedzę bardziej teoretyczną i podobno większe pojemności wybaczają mniej błędów :/
Dawidpit
Nowicjusz
 
Posty: 5
Dołączył(a): Pn maja 07, 2018 6:52 am
Imię: Dawid
Motocykl: Yamaha YZF 125R
W siodle: <100 kkm

Re: CBR650f - dla osoby bez doświadczenia

Postprzez Tiarus » Pn maja 07, 2018 7:22 am

Był kiedyś taki projekcik, nazywał się "Wywiad z trupem".
Poczytaj, przetraw i zdecyduj sam..

A w tzw. międzyczasie zajrzyj ŁOTUŁO, bo u nas jak "się" wchodzi, to "się" wita.
No, ja bym polemizowała.
Ale ja w ogóle lubię polemizować...

=^◣ ◢^=
Avatar użytkownika
Tiarus
Asimi
 
Posty: 9838
Dołączył(a): Wt maja 22, 2012 8:29 pm

Re: CBR650f - dla osoby bez doświadczenia

Postprzez -patrick- » Pn maja 07, 2018 7:37 am

a wywiad z trupem owszem fajny, nawet bardzo, ale nie porównujmy np. litrowego gixxa do 650F...to dwa różne światy.

650F spokojnie jest do opanowania, moc podobna do cbf 600, oddawana bardzo płynnie.

skoro w tym roku dopiero planujesz kat. A to spokojnie sobie dojeździj ten sezon na 125ccm, może nawet udaj się na jakiś mały tor zobaczyć jak motocykl zachowuje się w mocniejszych złożeniach itp.