Switch to full style
Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym
Odpowiedz

Re: [Kupno Motocykla] Honda Cbf600n/s vs NCS 700.

N cze 17, 2012 10:19 pm

290 km za mną, niestety porysowałem tłumik :( kluczem imbusowym :), ryska na jakieś kilka mm, a druga ze 2 mm, ale jak boli.

Re: [Kupno Motocykla] Honda Cbf600n/s vs NCS 700.

Pn cze 18, 2012 8:45 pm

Stary, to o Ty z tym kluczem wyprawiałeś w okolicach tłumika? :D

Re: [Kupno Motocykla] Honda Cbf600n/s vs NCS 700.

Pn cze 18, 2012 11:08 pm

astrzalkowski napisał(a):Stary, to o Ty z tym kluczem wyprawiałeś w okolicach tłumika? :D


Podłączam sią pod pytanie ?

Re: [Kupno Motocykla] Honda Cbf600n/s vs NCS 700.

Wt cze 19, 2012 7:34 am

Przelot robił

Re: [Kupno Motocykla] Honda Cbf600n/s vs NCS 700.

Wt cze 19, 2012 1:18 pm

Zagapiłem się, idąc w stronę siedzenia z imbusem, naszczęście ryski prawie nie widać. A co do km, to już 450.

Re: [Kupno Motocykla] Honda Cbf600n/s vs NCS 700.

Wt cze 19, 2012 5:28 pm

kamoreks napisał(a):Zagapiłem się, idąc w stronę siedzenia z imbusem, naszczęście ryski prawie nie widać. A co do km, to już 450.


Śledzę twoją kilometrówkę z niesłabnącą ekscytacją i rosnącym napięciem... A co będzie przy 600, 700 a co przy 2000km ? Załóż profil na Twitterze - będę Twoim pierwszym fanem i czytelnikiem :wallbash:

Re: [Kupno Motocykla] Honda Cbf600n/s vs NCS 700.

Wt cze 19, 2012 5:49 pm

Malenstfo napisał(a):
kamoreks napisał(a):Zagapiłem się, idąc w stronę siedzenia z imbusem, naszczęście ryski prawie nie widać. A co do km, to już 450.


Śledzę twoją kilometrówkę z niesłabnącą ekscytacją i rosnącym napięciem... A co będzie przy 600, 700 a co przy 2000km ? Załóż profil na Twitterze - będę Twoim pierwszym fanem i czytelnikiem :wallbash:


:lol:

Re: [Kupno Motocykla] Honda Cbf600n/s vs NCS 700.

Wt cze 19, 2012 8:57 pm

Jak tak dalej pójdzie z tym rysowaniem to przy 5000km zapowiada się malowanie i restauracja chromów ;)

Re: [Kupno Motocykla] Honda Cbf600n/s vs NCS 700.

Wt cze 19, 2012 9:27 pm

Malenstfo napisał(a):
kamoreks napisał(a):Zagapiłem się, idąc w stronę siedzenia z imbusem, naszczęście ryski prawie nie widać. A co do km, to już 450.


Śledzę twoją kilometrówkę z niesłabnącą ekscytacją i rosnącym napięciem... A co będzie przy 600, 700 a co przy 2000km ? Załóż profil na Twitterze - będę Twoim pierwszym fanem i czytelnikiem :wallbash:

:thumbup: :notworthy: hahahaahha. ;D

Re: [Kupno Motocykla] Honda Cbf600n/s vs NCS 700.

Pt cze 22, 2012 9:28 pm

goramo napisał(a):Alarmy są różne - do wyboru. Przynajmniej jak kupowałem w HondaPlaza to mieli takie możliwości:
- Averto - najdroższy.
- Meta model Legos - coś około 800 zeta chyba (miałem taki alarm w poprzednim motocyklu - jest OK, polecam)
- Proxima model Hibernatus - coś około 300-400 zeta.

Założyłem ten najtańszy.
Na początku były problemy z tym, że odcinał mi zapłon w czasie jazdy. W sumie nie wiem po co tą opcję mi podłączali serwisanci skoro w motocyklu jest fabrycznie system immobilaisera HISS. Powiedziałem żeby odłączyli tą opcję alarmu.
Od tego momentu żadnych niedogodności z alarmem nie było (20 tys km) :smile:

Minusem Hibernatusa w stosunku do Legos'a jest dużo większy pilot i trochę bardziej skomplikowana "guzikologia". Plusem - cena. :smile:

Reasumując - najtańsza opcja jest OK, pod warunkiem nie podłączania funkcji odcięcia zapłonu.



Dzisiaj otrzymałem AVERTO można dopisać do listy 1300 zł najdroozszy. Mówię Wam kupa śmiechu.... zacznę od latającego czegoś w środku alarmu, centralki ale to chyba ten czujnik wstrząsów http://www.biketrade.co.uk/motorcycle-a ... urity.html "SPY BALL". Prawie jak MEMS Micro Electro-Mechanical Systems, a raczej MAKRO MECHANICAL SYSTEM, no ale to kwestia dyskusyjna.

A teraz bezzsporne kwestie:

No ale idąc dalej, jak się dobrze przyjrzeć na zew. kartonie na NAKLEJCE 08E55-MCT-800C naklejona hamsko 08E55-MER-800c (model ze strony honda od cbf 600n).

W środku...100 instrukcji od sterowania alarmu, w tym dwie po Włosku, takie SAMe!! może chcieli dać po EN ale nie wyszło.

Instrukcja montażu do....................VFR800(VTR czy jakoś tak, już nie mam ochoty nawet zaglądać do tego pudła!) z uwaga 2003 roku.

O instrukcji po Polsku którą ma obowiązek dołączyć sprzedawca, przy sprzedaży na paragon nie ma mowy. Ale mi wystarczyło by po ang. ale ale ludzie, ja nie mam tego motoru :hammer: :hammer:

Zapomniałem dodać, że mam obawy, że przewód wziązka "dedykowana" PSEUDO@ 88E55-MCW-8010-01 nie jest prawdopodobnie tą do CBF 600 N, chyba że po prostu pomylili instrukcje.

A miało być tak pięknie, bez cięcia przewodów, no i obyło się bez cięcia. Tak w Poniedziałek infolinia Hondy, jak zwykle.

A To że u mojego Dilera nikt nigdy Averto na oczy nie widział, to już inna historia.
Odpowiedz