fragles napisał(a):Tiarus napisał(a):fragles napisał(a):Tu mowa o 600. CBF 600.
Inne 600 będzie miało inne obroty (kwestia przełożeń pewnie).
A czy można z tego wydedukować, (ewentualnie jest dostępny) taki wzór dla CBF 500? (bo na wykresach Goramo nie znalazłam 500, a to tylko to mogłoby być wskazówką).
Takie cuś znalazłem: http://moto-choice.com/en/Bike-Review/7 ... (2004-2009)-An-interesting-character,-uninspired-clothes.html
Czyli wychodzi, że w 500 wystarczy mnożyć obroty przez 2
goramo napisał(a):Widać zatem pewną nieregularność.
goramo napisał(a):A dla 1000ca (starego) już tak prosto nie jest...
6-bieg:
4000 - 100km/h
4500 - ~117km/h
5000 - ~125-130km/h (o grubość kreski ze wskazaniem 5000 na obrotomierzu. Jak wskazówka dochodzi do kreski 5 tys to jest 125km/h, jak wskazówka przesunie się na drugi brzeg kreski, to jest 130km/h )
5500 - 140km/h
6000 - 150km/h
6500 - 160km/h
7000 - 180km/h
7500 - 190km/h
8000 - 200km/h
Widać zatem pewną nieregularność.
Sławek61 napisał(a):goramo napisał(a):A dla 1000ca (starego) już tak prosto nie jest...
6-bieg:
4000 - 100km/h
4500 - ~117km/h
5000 - ~125-130km/h (o grubość kreski ze wskazaniem 5000 na obrotomierzu. Jak wskazówka dochodzi do kreski 5 tys to jest 125km/h, jak wskazówka przesunie się na drugi brzeg kreski, to jest 130km/h )
5500 - 140km/h
6000 - 150km/h
6500 - 160km/h
7000 - 180km/h
7500 - 190km/h
8000 - 200km/h
Widać zatem pewną nieregularność.
No wlasnie.
Po 4 latach ponawiam pytanie;jakie obroty ma SC64 na szostce i ile nizsze niz SC58?
goramo
Ciekawe , o ile wolniej kręci się na 6 biegu poliftowy litr przy tych prędkościach ?
Powrót do Szosowo - turystyczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości