goramo napisał(a):Dlatego mówię-piszę, że tak właśnie...
Nie doczytałem
goramo napisał(a):Dlatego mówię-piszę, że tak właśnie...
raphi napisał(a):Przy okazji - sposób działa także w starszych Audi A3 z takimi panelami klimatyzacji.
mtr napisał(a):Jego smoła to chyba 600 ale i tak Twoje zakresy mu nie pomogą, bo macie inaczej zestrojone silniki i zestopniowane skrzynie biegów.
Mogę przeprowadzić taki test ale dopiero za jakieś dwa tygodnie Mam nadzieje że ktoś mnie ubiegnie... (potrzebna 600 po lifcie)
mik72 napisał(a):Tak moja smoła to 600 po lifcie. Dzięki za info, ale chodziło mi jednak o organoleptyczne sprawdzenie w naturze podczas jazdy - no pojechałem trochę z tekstem, ale wiecie o co cho.
Więc jakby ktoś wiedział to proszę.
goramo napisał(a):No to jednak jest spora różnica w stosunku do litra (classic).
A do tego po lificie to już wogóle...
goramo napisał(a):Możesz sobie sprawdzić na wykresie:
Wykres dla CBF600 od 2008 roku (na alu ramie)
Piotrek napisał(a):goramo napisał(a):Możesz sobie sprawdzić na wykresie:
Wykres dla CBF600 od 2008 roku (na alu ramie)
kurcze, nie wiem jak Wasze 600 , ale moja to takich predkosci na oczy nie widziala - 234 cha cha
Rupert napisał(a):Piotrek napisał(a):goramo napisał(a):Możesz sobie sprawdzić na wykresie:
Wykres dla CBF600 od 2008 roku (na alu ramie)
kurcze, nie wiem jak Wasze 600 , ale moja to takich predkosci na oczy nie widziala - 234 cha cha
Z błędem prędkościomierza miałbyś na blacie ze 250
Powrót do Szosowo - turystyczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości