Switch to full style
Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym
Odpowiedz

Re: Obroty na 6 biegu

Cz sie 09, 2012 10:44 am

U mnie w 600tce można wyczuć pod nogą czy jesteśmy na 5 czy 6 biegu podczas nacisku wstępnego na dźwignię zmiany biegów, tuz przed zmianą. Dźwignia do zmiany biegów na 6 biegu jest niżej niż na 5. Mam dość wysokie buty i na 5 wchodzą mi pod dźwignię z małym luzem, a na 6stce na styk.

Re: Obroty na 6 biegu

Cz sie 09, 2012 3:44 pm

fragles napisał(a):
Tiarus napisał(a):
fragles napisał(a):Tu mowa o 600. CBF 600.
Inne 600 będzie miało inne obroty (kwestia przełożeń pewnie).


A czy można z tego wydedukować, (ewentualnie jest dostępny) taki wzór dla CBF 500? (bo na wykresach Goramo nie znalazłam 500, a to tylko to mogłoby być wskazówką).


Takie cuś znalazłem: http://moto-choice.com/en/Bike-Review/7 ... (2004-2009)-An-interesting-character,-uninspired-clothes.html

Czyli wychodzi, że w 500 wystarczy mnożyć obroty przez 2 :-)

dokładnie :thumbsup: potwierdzam z autopsji :) wzór dla pińcet jest prostszy (no bo to dziewczyński motór przecie jest ;)) obroty na 6. biegu * 2 * 10 = prędkość z jaką się poruszam,
odwracając, wiem, że jadąc 80kmh z obrotami 4k jestem na 6. biegu. tym sposobem unikam szukania 7. :smoke:

Re: Obroty na 6 biegu

Cz sie 09, 2012 4:21 pm

A dla 1000ca (starego) już tak prosto nie jest...

6-bieg:
4000 - 100km/h
4500 - ~117km/h
5000 - ~125-130km/h (o grubość kreski ze wskazaniem 5000 na obrotomierzu. Jak wskazówka dochodzi do kreski 5 tys to jest 125km/h, jak wskazówka przesunie się na drugi brzeg kreski, to jest 130km/h :biggrin: )
5500 - 140km/h
6000 - 150km/h
6500 - 160km/h
7000 - 180km/h
7500 - 190km/h
8000 - 200km/h

Widać zatem pewną nieregularność. :rolleyes:

Re: Obroty na 6 biegu

Cz sie 09, 2012 6:29 pm

goramo napisał(a):Widać zatem pewną nieregularność. :rolleyes:

To Goramo od jazdy na jednym kole... zajechałeś niunię :naughty: :thumbup: :lol: :rayof:

Re: Obroty na 6 biegu

Cz sie 09, 2012 8:33 pm

Nie umiem jeździć na kole. Kurde, nawet w sumie nigdy nie próbowałem... :rolleyes:

Re: Obroty na 6 biegu

Wt sie 02, 2016 8:20 pm

goramo napisał(a):A dla 1000ca (starego) już tak prosto nie jest...

6-bieg:
4000 - 100km/h
4500 - ~117km/h
5000 - ~125-130km/h (o grubość kreski ze wskazaniem 5000 na obrotomierzu. Jak wskazówka dochodzi do kreski 5 tys to jest 125km/h, jak wskazówka przesunie się na drugi brzeg kreski, to jest 130km/h :biggrin: )
5500 - 140km/h
6000 - 150km/h
6500 - 160km/h
7000 - 180km/h
7500 - 190km/h
8000 - 200km/h

Widać zatem pewną nieregularność. :rolleyes:


goramo :thumbsup:

Ciekawe , o ile wolniej kręci się na 6 biegu poliftowy litr przy tych prędkościach ?

Re: Obroty na 6 biegu

Pt cze 26, 2020 1:22 pm

Sławek61 napisał(a):
goramo napisał(a):A dla 1000ca (starego) już tak prosto nie jest...

6-bieg:
4000 - 100km/h
4500 - ~117km/h
5000 - ~125-130km/h (o grubość kreski ze wskazaniem 5000 na obrotomierzu. Jak wskazówka dochodzi do kreski 5 tys to jest 125km/h, jak wskazówka przesunie się na drugi brzeg kreski, to jest 130km/h :biggrin: )
5500 - 140km/h
6000 - 150km/h
6500 - 160km/h
7000 - 180km/h
7500 - 190km/h
8000 - 200km/h

Widać zatem pewną nieregularność. :rolleyes:


No wlasnie.
Po 4 latach ponawiam pytanie;jakie obroty ma SC64 na szostce i ile nizsze niz SC58?

goramo :thumbsup:

Ciekawe , o ile wolniej kręci się na 6 biegu poliftowy litr przy tych prędkościach ?

No wlasnie;po czterech latach ponawiam to pytanie;jakie obroty ma SC64 wzgledem SC58?

A przy okazji;czy sa tu tacy co z SC58 przesiedli sie SC64. ile lepsza ochrone przed wiatrem i halasem daje regulowana szyba w tej drugiej?
Odpowiedz