Switch to full style
Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym
Odpowiedz

Re: Kufry

Pt sty 27, 2017 7:27 am

Ja mam taką torbę HELDa ---> http://allegro.pl/torba-podrozna-motocy ... 05490.html
Jest rewelacyjna, wytrzymała, łatwa w czyszczeniu i 100% wodoodporna. Do tego niezależnie od tego ile w niej wieziesz można ją ciasno zwinąć i faktycznie kufer centralny plus torba to na kilka dni aż za duzo :-)
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

Re: Kufry

Pt sty 27, 2017 6:28 pm

Ja mam taki wynalazek:
https://www.louis.de/artikel/louis-gepa ... r=10024012
Sprawdza się b. dobrze.
Tzn. sprawdzał się, gdy jeszcze jeździłem w trasy ambitniejsze niż do pracy i za załatwieniami :/

Re: Kufry

Pt sty 27, 2017 7:47 pm

Podoba mi się pomysł worka . Kuferki boczne poszerzają moto a worek po za zdjęciem do tankowania pewnie będzie wygodny.

Re: Kufry

Pt sty 27, 2017 7:56 pm

Zależy które kuferki. Mam takie, które poszerzają tylko trochę, max rozmiarowo do kierownicy.
Ostatnio edytowano Pt sty 27, 2017 10:05 pm przez Glub, łącznie edytowano 1 raz

Re: Kufry

Pt sty 27, 2017 8:53 pm

Ja mam worek i sakwy boczne, ktore również mieszczą się w szerokości kierownicy. Jak jadę sam to zdecydowanie wolę worek.

Re: Kufry

Pt lut 03, 2017 2:39 pm

Ja miałem w swoim kufry boczne i centralny i nie lubiłem jeździć z bocznymi w trasę. O ile drogami lokalnymi było ok to prędkości autostradowe dawały odczuć wyraźny opór na kufrach. Do tego nie szedł jak po sznurku tylko wężykował trochę (przy 160+) a ja autostradami wolniej nie jeździłem. Dlatego dla solo na niezbyt długie eskapady to kufer centralny + rolka + tankbag i leci się fajnie. A jak kufry boczne to moto spali 1l/100 km więcej i do tego krzywo jedzie. No chyba ze sobie jedziemy -140 :-)

Re: Kufry

Pt lut 03, 2017 9:31 pm

Montuję właśnie w CBF100 kufer centralny Maxia 4 i wymyśliłem sobie że zamontuję w nim dodatkowe światło stop.
Mam już zestaw stopu do Givi.
Nie podoba mi się pomysł wpinania w instalację tymi zaciskam które są w zestawie i nacinają przewody.
Macie jakiś pomysł gdzie można się wpiąć w instalację w bardziej elegancki sposób.

Re: Kufry

Pt lut 03, 2017 10:48 pm

raphi napisał(a):Ja miałem w swoim kufry boczne i centralny i nie lubiłem jeździć z bocznymi w trasę. O ile drogami lokalnymi było ok to prędkości autostradowe dawały odczuć wyraźny opór na kufrach. Do tego nie szedł jak po sznurku tylko wężykował trochę (przy 160+) a ja autostradami wolniej nie jeździłem. Dlatego dla solo na niezbyt długie eskapady to kufer centralny + rolka + tankbag i leci się fajnie. A jak kufry boczne to moto spali 1l/100 km więcej i do tego krzywo jedzie. No chyba ze sobie jedziemy -140 :-)



Hmmm.... u mnie było zgoła inaczej... :unsure:
W 3 kufry moto latało bardzo stabilnie - nawet do 220 solo, oraz do 210 z pasażerem (wyżej nie sprawdzałem :biggrin: ), zero problemów z wężem, podwyższenia zużycia wachy ledwie minimalnie zauważalne.

Natomiast z samym top-casem zdarzały się wężykowania.... :rolleyes:

Re: Kufry

So lut 04, 2017 12:36 pm

raphi napisał(a):Ja miałem w swoim kufry boczne i centralny i nie lubiłem jeździć z bocznymi w trasę. O ile drogami lokalnymi było ok to prędkości autostradowe dawały odczuć wyraźny opór na kufrach. Do tego nie szedł jak po sznurku tylko wężykował trochę (przy 160+) a ja autostradami wolniej nie jeździłem. Dlatego dla solo na niezbyt długie eskapady to kufer centralny + rolka + tankbag i leci się fajnie. A jak kufry boczne to moto spali 1l/100 km więcej i do tego krzywo jedzie. No chyba ze sobie jedziemy -140 :-)


U mnie jest dokładnie to samo. Kufry boczne powodują lekkie telepanie i większe spalanie przy większych prędkościach autostradowych (160+), a na bocznych trasach problem znika. Sam centralny na autostradzie już nie przeszkadza.

Re: Kufry

So lut 04, 2017 1:06 pm

U mnie tak samo jak pisze goramo , 200 z trzema kuframi i pasażerem .aż byłem zdziwiony , jak po sznurku :biggrin:
Odpowiedz