Weź tę małą szybkę hondowską (wbrew pozorom bardzo dużo daje, a i estetycznie jest w porzo), weź manetki podgrzewane, weź kufer, weź centralkę (choć pewnie w wersji z ABSem masz centralkę w standardzie).
Tzn. JA bym to wszystko wziął...
Weź też te chromowane ringi na liczniki (jak szaleć, to szaleć )
kufer, 2x torba do kufra, szyba, folia ochronna A4.
A motorek już ma 4 km przebiegu Powiedzcie jeszcze jak najlepiej go docierać, oczywiście nie przekraczać 6 tysiaków to wiem, ale chyba raczej jeździć między 4 a 6 niż między 2 a 6.
Czyli kręcić go do 6 tysiecy ? Czyli ruszamy, 6 tysiecy 2ka, 6 tysiecy 3ka?
TU JEST NAPISANE W INSTRUKCJI RÓWNIEŻ, JEŚLI MASZ POJĘCIE O MECHANICE MOŻESZ ZAMÓWIĆ W asO RÓWNIEŻ KSIĄŻKĘ OFICJALNĄ SERWISOWĄ, która pomoże Ci w dokonywaniu napraw? Czyli, że chodzi o książkę, gdzie są przeglądy wpisywane? Czy o książkę, gdzie jest napisane jak naprawić?
Aha, co do benzyny to zwykła Orlenowsko Lukoilowska 95 czy może jakiś Statoil i bezsiarkowa? Ew. Shell bo mam blisko.
Książkę serwisową masz przyklejoną w dziale "600", co do benzyny - unikać tankowania na podrzędnych stacjach gdzieś na zadupiach, tam paliwo może być zaprawiane dodatkami niekoniecznie uszlachetniającymi.
Luk ma najprawdopodobniej swoją, ruską benzynę, pozostałe sieci biorą z Orlenu.