1000 na torze

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

Re: 1000 na torze

Postprzez matushi » Wt maja 29, 2012 8:07 pm

sowa zrób sobie proste doświadczenie, w długim nie bardzo ostrym zakręcie spróbuj najpierw skręcać samym przeciwskrętem nie odchylając się do wewnątrz zakrętu w ogóle i zaobserwuj jak duży nacisk musisz wywierać na kierownicę a potem nachyl się do wewnątrz zakrętu i znowu zobacz czy musisz cisnąc kierownicę a jeśli tak to czy tak mocno jak wcześniej :msn-wink: Zresztą daj fotkę z toru to zobaczymy jak to wygląda, pomijam to co powiedziałeś że litr nie nadaje się na wyścigowa maszynę na torze to absolutny fakt ale spokojnie można polatać, popatrz na chłopaków z Hornet Cap`u już nie jeżdżącego albo po prostu Hornety jeżdżące po torze a tam podnóżki są bardzo podobnie usytuowane. :tongue:

Zresztą opony i tak da się pozamykać do momentu tarcia podnóżkami włącznie tak że więcej nachyleniem nie powalczysz. :naughty:
Obrazek
Avatar użytkownika
matushi
Znawca
 
Posty: 422
Dołączył(a): Pn lis 07, 2011 3:59 pm
Lokalizacja: Mazowsze/Mińsk Maz/Otwock
Wiek: 41
Motocykl: CBF1000

Re: 1000 na torze

Postprzez rupert » Wt maja 29, 2012 9:13 pm

Dokładnie jak Zbyhu napisał, obniżenie środka ciężkości musi spowodować zwiększenie zapasu i możliwości. Fizyka na poziomie podstawówki. Nie kumam po co ta dyskusja :bash:
Life is for my own to live my own way...
Avatar użytkownika
rupert
Nightmare
 
Posty: 8341
Dołączył(a): So lis 27, 2010 11:06 am
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 46
Imię: Robert
Motocykl: Honda

Re: 1000 na torze

Postprzez 4kowal » Wt maja 29, 2012 9:26 pm

Ilustracja jak pozycja wpływa na pochylenie moto
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
4kowal
Maniak
 
Posty: 1305
Dołączył(a): Cz sie 11, 2011 12:38 pm
Lokalizacja: Legionowo
Wiek: 41
Imię: Michał
Motocykl: CBF600SA '08
W siodle: <100 kkm

Re: 1000 na torze

Postprzez sowa4 » Wt maja 29, 2012 10:21 pm

Fizyka na poziomie podstawówki. Nie kumam po co ta dyskusja


bo ja mientka faja z internetu jestem :P


wszystko pieknie, wszystko racja ;),
i owszem fizyka i takie tam...

dwie kwestie:
1.rys. c kontra rys. d -- promien skretu jest rozny (tak w rys.c moge leciec szybciej ), czego chyba nikt nie kwestionuje
2. ja mowie o sytuacji rys.c i rys. d "polaczone"-- nie ma mozliwoasci poglebienie/zaciesnienia zakretu/toru jazdy
sowa czyha
Avatar użytkownika
sowa4
Znawca
 
Posty: 207
Dołączył(a): N wrz 05, 2010 8:45 pm
Lokalizacja: gdzie sie da
Motocykl: zapierdalacz


Re: 1000 na torze

Postprzez Browar » Cz cze 28, 2012 6:49 am

Wczoraj tj.27.06.2012 r. ekipa Rybnicka + rodzynek z Zawiercia śmignęła na poranną sesję na Tor do Radomia .... skład maszynowy: 2 x CBF 1000 ; 1 x XJ600 ; 1 x CB 750

Wnioski:

Było zajebiaszczo!! pomimo tego, że najpierw pan kazał odkręcić te śruby z podnóżków, żeby nie rysować toru .... nic to bo za kilka kółek już szorowaliśmy samym podnóżkiem, centralką, dźwignią hamulca itd. ... CBF 1000 mimo swojej masy całkiem żwawo sobie radziła na krętym Radomskim torze, lecz później jak już ktoś w tym wątku napisał moto zaczęło radykalnie znikać :eek: i trochę jeźdźca ograniczać... chciałbym tam wrócić na jakimś plastiku, który ma wszystko wysoko i zobaczyć o ile da się szybciej jechać :)
YNO JAZDA
Avatar użytkownika
Browar
Znawca
 
Posty: 293
Dołączył(a): Wt lis 15, 2011 6:28 am
Lokalizacja: Sumina /k.Rybnika
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000 & WR250F
W siodle: 100-200 kkm

Re: 1000 na torze

Postprzez sowa4 » Wt lip 03, 2012 8:23 am

witam,
sie ktos sie wybiera na F&S 07/07/12 do Radomia?
sowa czyha
Avatar użytkownika
sowa4
Znawca
 
Posty: 207
Dołączył(a): N wrz 05, 2010 8:45 pm
Lokalizacja: gdzie sie da
Motocykl: zapierdalacz

Poprzednia strona

Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości