CBF1000 vs CBF1000 .... ;-)

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

Re: CBF1000 vs CBF1000 .... ;-)

Postprzez RxxxP » So sty 05, 2013 7:59 am

Trollsky napisał(a):czy ktos tutaj przesiał sie z classica na nowe cbf ?

bo tak czysto hipotetycznie sie zastanawiam czy jest sens w przyszłosci.


Jeżeli w przyszłości zastanawiałbyś się nad zmianą motocykla a twój wybór sprowadzał by się pomiędzy CBF1000 Classic a CBF1000 po liftingu no to na pewno warto wybrać po lifcie. Wydaje mi się, że nie ma żadnego racjonalnego argumentu, który mógłby przemawiać za starszą wersją (no może jedyny taki, że rynek wtórny części zamiennych jest bardziej rozbudowany - to duży plus)!

Jestem nie raz w salonach Hondy i mało jest tych CBF1000! - rzadko w którym ASO jest prezentowany ten motocykl! - prędzej Crosstourera i całą nową gamę motocykli spotkasz! co oznacza, że albo Honda w bliskiej perspektywie planuje całkowicie odnowić i przebudować ten model lub zakończyć produkcję (choć wydaje mi się muszą mieć w swojej ofercie taki motocykl zadaniowy chociażby dla służb mundurowych), lub w ogóle nie przejmują się rynkiem Polskim.
RxxxP
 

Re: CBF1000 vs CBF1000 .... ;-)

Postprzez zbyhu » So sty 05, 2013 11:03 am

RNP napisał(a):
Trollsky napisał(a):czy ktos tutaj przesiał sie z classica na nowe cbf ?

bo tak czysto hipotetycznie sie zastanawiam czy jest sens w przyszłosci.


Wydaje mi się, że nie ma żadnego racjonalnego argumentu, który mógłby przemawiać za starszą wersją


Nowa jest brzydka, ma szpetne zegary i ma jeden komin :].
Wystarczy, aby zostać przy Classicu ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7387
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: CBF1000 vs CBF1000 .... ;-)

Postprzez RxxxP » So sty 05, 2013 1:05 pm

zbyhu napisał(a):
Nowa jest brzydka, ma szpetne zegary i ma jeden komin :].


Wygoda smarowania łańcucha, czy jego czyszczenia, bezcenna, osobiście podoba mi się idea jednego komina.

zbyhu napisał(a):Wystarczy, aby zostać przy Classicu ;)


Jedni wolą starsze drudzy młodsze. Ja jednak preferuje te młodsze.
RxxxP
 

Re: CBF1000 vs CBF1000 .... ;-)

Postprzez Nevman » So sty 05, 2013 1:24 pm

Moim zdaniem ten jeden komin troche szpeci caloksztalt ale poza tym chyba wszystko przemawia na korzysc nowej wersji, choc az tak duzo roznic znowu nie ma.
Nie wiem czy bylo ale bardzo dobry artykul na temat jest tutaj:
http://www.motocykl-online.pl/testy/hon ... i-niedrogo
...And the Road Becomes My Bride...
Nevman
Znawca
 
Posty: 457
Dołączył(a): Pn gru 17, 2012 10:26 am
Lokalizacja: UK
Imię: Marcin
Motocykl: CBF1000A-6
W siodle: <100 kkm

Re: CBF1000 vs CBF1000 .... ;-)

Postprzez ra-v » Pt lut 15, 2013 10:30 pm

W Motocyklu 03/2013 jest można znaleźć artykuł porównawczy 3 sprzętów: BMW F800, Suzuki GSX-R 650 i CBFy 1000F. Choć pismo to jest tubą propagandową BMW to tym razem zestawienie wyszło na korzyść CBF.
Pozdr.
Avatar użytkownika
ra-v
Użytkownik
 
Posty: 157
Dołączył(a): Pt kwi 27, 2012 7:44 pm
Lokalizacja: Warszawa, Praga Płd.
Wiek: 44
Imię: Rafał
Motocykl: CBF600SA'05
W siodle: <100 kkm

Odp: CBF1000 vs CBF1000 .... ;-)

Postprzez trampek » Pt lut 15, 2013 10:35 pm

A w jakim kontekscie to porownanie ? Bo zbieranina conajmniej egzotyczna...
Avatar użytkownika
trampek
Maniak
 
Posty: 1879
Dołączył(a): Pn wrz 19, 2011 7:47 pm
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Brak
W siodle: <100 kkm

Re: CBF1000 vs CBF1000 .... ;-)

Postprzez ra-v » Pt lut 15, 2013 10:47 pm

To prawda, zestaw z łapanki. Zamysłem było znalezienie maszyny uniwersalnej. Ogólnie sprawdzano, wrażenia z jazdy, dynamikę, poręczność itp.
Pozdr.
Avatar użytkownika
ra-v
Użytkownik
 
Posty: 157
Dołączył(a): Pt kwi 27, 2012 7:44 pm
Lokalizacja: Warszawa, Praga Płd.
Wiek: 44
Imię: Rafał
Motocykl: CBF600SA'05
W siodle: <100 kkm

Re: CBF1000 vs CBF1000 .... ;-)

Postprzez Monte Christo » So lut 16, 2013 8:07 am

RNP napisał(a):Jestem nie raz w salonach Hondy i mało jest tych CBF1000! - rzadko w którym ASO jest prezentowany ten motocykl!


Honda chyba się przeliczyla z cbfem 1000 po lifcie. Wydaje mi się, że popyt spowodowany jest tym, że jest to głównie moto do turystyki - patrz pojemność a cena 46 k zł za nią wydaje się być baaaardzo wygórowana przy ok. 27 zł za cbf 600.
Mnie tam się jej linia podoba nawet jak ma jeden wydech :] problemem jest cena i prawdopodobnie jeśli tak ma się stać, to wlaśnie cena tysiączka "załatwi".
Chuja się zarabia, a żyje się jak hrabia.
Avatar użytkownika
Monte Christo
Użytkownik zbanowany
 
Posty: 7506
Dołączył(a): Cz lip 05, 2012 1:24 pm
Wiek: 43
Motocykl: nie ma
W siodle: <100 kkm

Odp: CBF1000 vs CBF1000 .... ;-)

Postprzez trampek » So lut 16, 2013 8:21 am

Jeden wydech jest w miare ok ale...litosci nie taki baleron ;) Fajna jest nowa efka bez dwoch zdan. Bardzo mnie ciekawi jak kwestie aerodynamiczno-halasowe. Chociaz i tak pewnie jak sie bede przesiadal za jakis czas to wzgledy finansowe przewaza na korzysc nowego DL. Za te 2-3 lata bedzie juz pewnie w rozsadnej cenie.
Avatar użytkownika
trampek
Maniak
 
Posty: 1879
Dołączył(a): Pn wrz 19, 2011 7:47 pm
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Brak
W siodle: <100 kkm

Re: CBF1000 vs CBF1000 .... ;-)

Postprzez goramo » So lut 16, 2013 5:35 pm

Też jestem zdania, że cena litrowego CBFa jest nieporozumieniem.

Z założenia jest to raczej budżetowy motocykl, który ma konkurować np. z GSF1250. Nie powinien zatem tyle kosztować.
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości