Switch to full style
Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym
Odpowiedz

Re: NC700S A DCT

So lip 14, 2012 5:00 pm

Tyle, że stacji NESTE wcale nie ma tak dużo.
Co przy pojemnościach zbiorników motocykli rzędu kilkunastu litrów i potrzebie tankowania co c.a. 300km czasem może stanowić problem...
Zwłaszcza gdy ktoś dużo jeździ motocyklem w trasy. Ciężko w takich warunkach szukać konkretnej stacji - tankuje się tam, gdzie jest akurat możliwość.

Co innego gdy moto służy w przeważającej mierze do przemieszczania się po mieście. Wtedy można sobie zaplanować tankowania tam gdzie się chce.

Re: NC700S A DCT

So sie 04, 2012 7:10 pm

Ryży Koń napisał(a):Daj spokój. Zapłacisz kupę kasy a efektów nie będzie. Tę skrzynię testowałem w VFR 1200 i traci ona bardzo przy bliższym poznaniu. W Pan European byłaby świetna ale na pewno nie ma sensu pchać jej w NC. Przy odsprzedaży nie odzyskasz tej kasy a mogą być problemy ze znalezieniem chętnego na taki motocykl. Ja bym brał najtańszą wersję w specyfikacji, która tobie się podoba. A silnika z Jazz'a jest tylko pół ;)


W VRF1200 jest pierwsza wersja DCT. Jeśli nie przypadła Tobie do gustu to przetestuj DCT drugiej generacji w CrossTourerze- w Motormanni napisali że w ogóle nie ma sensu rozpatrywać kupna crosstourera bez DCT.

Dziś śmigałem na torze w Radomiu swoją dryndą z dct- w trybie sport dawała rade- to było moje pierwsze podejście do tematu- jazda po torze.
Następnym razem przełączę na manual
Odpowiedz