Dedoslaw napisał(a):A jakiej firmy stelaż i sam kufer? i jakie są Twoje wrażenia z użytkowania?
Dedoslaw napisał(a):Czy ma ktoś kufry akcesoryjne (bocznie i centralny) zamontowane na hondzie 1000 po lifcie?
RNP napisał(a): Reasumując: Kufry GIVI tylko do turystyki (może przydadzą mi się ze dwa razy w roku), natomiast oryginalny kufer w pozostałe dni.
tajland napisał(a):Odgrzewam kotleta co by nowego tematu nie zakładać. Zastanawiam się nad kuframi w CBF600S. Sądziłem,że kufry aerodynamiczne będą węższe niż zwykłe kufry. Jednak czytając ten wątek natknąłem się na wpis,że kufry aeordynamiczne są rozstawione na szerokości coś ponad 100cm,a zwykłe kufry givi E35 na 95 cm. Jeśli to prawda to poza wyglądem (a o wygląd mi nie chodzi) nic nie przemawia za aerodynamicznymi (a wręcz przeciwnie-ich nieregularne kształty pewnie nie ułatwiają załadunku). Czy ktoś może to sprostować/potwierdzić ? I jeszcze jedno. Patrząc na szerokość kufrów givi E36 (bo takie są dostępne) 28cm i szerokość Kappy K40N - 29cm, sensowniejsze ze względu na pojemność byłoby kupić te drugie. Ktoś się wypowie w temacie?
Powrót do Szosowo - turystyczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 72 gości