Kufry boczne

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

Re: Kufry boczne

Postprzez Jurek » Śr mar 07, 2012 4:06 pm

:thumbsup: :smoke:
Jurek
 

Re: Kufry boczne

Postprzez Dedek » Cz lip 26, 2012 12:56 pm

Czy ma ktoś kufry akcesoryjne (bocznie i centralny) zamontowane na hondzie 1000 po lifcie?
Avatar użytkownika
Dedek
Maniak
 
Posty: 1143
Dołączył(a): Cz lut 02, 2012 11:44 am
Lokalizacja: Olkusz
Wiek: 42
Imię: Tomasz
Motocykl: CBF 1000

Re: Kufry boczne

Postprzez RxxxP » Cz lip 26, 2012 1:05 pm

Ja mam zamontowany "centralny". Jeśli kiedyś będę montował boczne to raczej będzie to firma GIVI.
RxxxP
 

Re: Kufry boczne

Postprzez Dedek » Cz lip 26, 2012 1:09 pm

A jakiej firmy stelaż i sam kufer? i jakie są Twoje wrażenia z użytkowania?
Avatar użytkownika
Dedek
Maniak
 
Posty: 1143
Dołączył(a): Cz lut 02, 2012 11:44 am
Lokalizacja: Olkusz
Wiek: 42
Imię: Tomasz
Motocykl: CBF 1000

Re: Kufry boczne

Postprzez RxxxP » Cz lip 26, 2012 1:21 pm

Dedoslaw napisał(a):A jakiej firmy stelaż i sam kufer? i jakie są Twoje wrażenia z użytkowania?


Twoje zapytanie brzmiało:

Dedoslaw napisał(a):Czy ma ktoś kufry akcesoryjne (bocznie i centralny) zamontowane na hondzie 1000 po lifcie?


więc w przypadku kufra centralnego to jest oryginał HONDA w kolorze moto. Jeśli chodzi o wrażenia to mam takie odczucie (może mylne), że ten kufer jest mniej pakowny niż kufer akcesoryjny do CBF1000 przed liftem. tzn. wydaje mi się, że mniej weźmiesz bagażu. Jeśli chodzi o design to ten kufer akcesoryjny w nowej CBF1000 jest na pewno ładniejszy niż dedykowany do Classica, co nie oznacza, że ładny to i bardziej praktyczny.

Ja tak czy owak będę kupował 3 szt. (centralny plus dwa boczne) firmy GIVI oczywiście do modelu CBF1000 (po liftingu) bo przed liftingiem są inne mocowania (zwróć na to uwagę przed zakupem). Nie będę sprzedawał akcesoryjnego bo wożenie na co dzień większego kufra nie ma sensu (w moim przypadku). Reasumując: Kufry GIVI tylko do turystyki (może przydadzą mi się ze dwa razy w roku), natomiast oryginalny kufer w pozostałe dni.

tutaj masz link: http://www.givi.it/My-motorcycle/?ma=HO ... -ST-10--11
RxxxP
 

Re: Kufry boczne

Postprzez Dedek » Cz lip 26, 2012 1:29 pm

zrozumiałem, że masz akcesoryjny ; w każdym razie dzięki za info
Avatar użytkownika
Dedek
Maniak
 
Posty: 1143
Dołączył(a): Cz lut 02, 2012 11:44 am
Lokalizacja: Olkusz
Wiek: 42
Imię: Tomasz
Motocykl: CBF 1000

Re: Kufry boczne

Postprzez Basti » Wt paź 09, 2012 6:46 am

RNP napisał(a): Reasumując: Kufry GIVI tylko do turystyki (może przydadzą mi się ze dwa razy w roku), natomiast oryginalny kufer w pozostałe dni.


Nie mają czsem innego systemu mocowania ( płyta montażowa ) :question: .
Avatar użytkownika
Basti
Miłośnik
 
Posty: 554
Dołączył(a): Śr lis 17, 2010 5:25 pm
Lokalizacja: Świnoujście
Wiek: 46
Motocykl: HONDA CBF 1000 A7

Re: Kufry boczne

Postprzez Dedek » Cz paź 18, 2012 1:07 pm

myslicie,ze orginalne stelaze od CBF600 moge pasowac do 1000 polifcie?

http://allegro.pl/honda-cbf-600-cbf600-plyta-stelaz-pod-kufer-kufry-i2715448157.html
Avatar użytkownika
Dedek
Maniak
 
Posty: 1143
Dołączył(a): Cz lut 02, 2012 11:44 am
Lokalizacja: Olkusz
Wiek: 42
Imię: Tomasz
Motocykl: CBF 1000

Re: Kufry boczne

Postprzez tajland » Wt mar 26, 2013 2:54 pm

Odgrzewam kotleta co by nowego tematu nie zakładać. Zastanawiam się nad kuframi w CBF600S. Sądziłem,że kufry aerodynamiczne będą węższe niż zwykłe kufry. Jednak czytając ten wątek natknąłem się na wpis,że kufry aeordynamiczne są rozstawione na szerokości coś ponad 100cm,a zwykłe kufry givi E35 na 95 cm. Jeśli to prawda to poza wyglądem (a o wygląd mi nie chodzi) nic nie przemawia za aerodynamicznymi (a wręcz przeciwnie-ich nieregularne kształty pewnie nie ułatwiają załadunku). Czy ktoś może to sprostować/potwierdzić ? I jeszcze jedno. Patrząc na szerokość kufrów givi E36 (bo takie są dostępne) 28cm i szerokość Kappy K40N - 29cm, sensowniejsze ze względu na pojemność byłoby kupić te drugie. Ktoś się wypowie w temacie?
tajland
 

Re: Kufry boczne

Postprzez PeterS » Śr mar 27, 2013 7:30 am

tajland napisał(a):Odgrzewam kotleta co by nowego tematu nie zakładać. Zastanawiam się nad kuframi w CBF600S. Sądziłem,że kufry aerodynamiczne będą węższe niż zwykłe kufry. Jednak czytając ten wątek natknąłem się na wpis,że kufry aeordynamiczne są rozstawione na szerokości coś ponad 100cm,a zwykłe kufry givi E35 na 95 cm. Jeśli to prawda to poza wyglądem (a o wygląd mi nie chodzi) nic nie przemawia za aerodynamicznymi (a wręcz przeciwnie-ich nieregularne kształty pewnie nie ułatwiają załadunku). Czy ktoś może to sprostować/potwierdzić ? I jeszcze jedno. Patrząc na szerokość kufrów givi E36 (bo takie są dostępne) 28cm i szerokość Kappy K40N - 29cm, sensowniejsze ze względu na pojemność byłoby kupić te drugie. Ktoś się wypowie w temacie?

Wypowiem się tylko o tyle, że tzw. aerodynamiczne (w moim przypadku v35) to zupełna porażka jeśli chodzi o możliwości załadunkowe :kwasny: Co da aerodynamika (jesli tu ma jakieś praktyczne znaczenie - 1 l. wahy na dystansie 1000km...?) jeśli część bagaży trzeba trzymać w zębach lub przytroczyć pajączkami? Do tej pory żałuję, że nie zostawiłem sobie z poprzedniego moto kufrów H&B Junior (40l) - kwadratowe i toporne, za to pakowne i solidne - teraz używa je kol. Browar.
Avatar użytkownika
PeterS
Fanatyk
 
Posty: 3166
Dołączył(a): Pn wrz 06, 2010 9:22 am
Lokalizacja: Audiland, woj. małopolskie
Wiek: 47
Motocykl: HH 600+ETZ 250
W siodle: 100-200 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 72 gości