So cze 30, 2012 6:41 pm
So cze 30, 2012 7:05 pm
Malenstfo napisał(a):Moze i tak - a jak pochodzi to sie troche rozprowadzi i widac... . Ale przyznam ze tego sie nie spodziewalem. Manie zawsze uczono ze sprawdzamy na cieplym silniku. Nie odrazu po jezdzie ale po kilku-kilkunastu minutach min. dlatego ze olej jak kazda ciecz rozszerza sie pod wpływem ciepła tzn. zwiększa swoją objętość. Uzupelniajac pod kreske przy zimnym silniku mogłoby się okazac ze jest go za duzo.
So cze 30, 2012 7:30 pm
So cze 30, 2012 7:36 pm
Tiarus napisał(a):Właśnie zawaliłeś moją teorię.
So cze 30, 2012 7:51 pm
rupert napisał(a):Tiarus napisał(a):Właśnie zawaliłeś moją teorię.
Chyba odwrotnie
So cze 30, 2012 7:56 pm
Tiarus napisał(a):Jak na zimno masz powyżej "oczka" znaczy się styka
Jak na ciepło masz między min i max - znaczu się... styka.
ergo?
jaka różnica?
So cze 30, 2012 8:07 pm
So cze 30, 2012 8:09 pm
raphi napisał(a): Gdyby na zimno było pomiędzy to na ciepło mogłoby być poniżej oczka, a to już za mało. Dlatego się sprawdza na ciepłym kilka minut po zgaszeniu.
So cze 30, 2012 8:11 pm
Tiarus napisał(a):raphi napisał(a): Gdyby na zimno było pomiędzy to na ciepło mogłoby być poniżej oczka, a to już za mało. Dlatego się sprawdza na ciepłym kilka minut po zgaszeniu.
Raphi - możesz zostać wykładowcą
So cze 30, 2012 8:20 pm
raphi napisał(a): By być wykładowcą trzeba być dyplomatą. I dobrze jest być dżentelmenem...