MrGlub napisał(a):Może skontroluj ciśnienie w oponach,
najlepiej na statoilu. Inne kłamią zanizaniem.
Przód 2.5
Tył 2.9
By zjarać 4.5l/100km to potrzeba było za niskie ciśnienie, tryb manualny (kręcenie na każdym biegu do 4krpm) żona, full bagaży i zapierdalanie po A1 ze 140-150 licznikowe.
NC ma użyteczny zakres obrotów od 2krpm
NC ma użyteczny zakres obrotów od 2krpm??? Diesel???
goramo napisał(a):NC ma użyteczny zakres obrotów od 2krpm??? Diesel???
Nie ma co się dziwić. Skoro odcięcie zapłonu jest w okolicach 6 tyś, to musi "chodzić nisko".
A swoją drogą to Cbf1k dużo więcej potrzebuje? Przy 2,5tys obr/min w dużej eFce masz już 80Nm...
camilos55 napisał(a):wiem na czy polega eco driving nie musze o tym czytać. wcześniej posiadałem bmw gs 650 i tam stosując eco zszedłem do 3 litrów w trasie miasto 3.5 do 3.8 l wiec wynik całkiem spoko natomiast jezdząc nc700 poniżej 4l jakos nie moge zejść. trudno trzeba latać i sie cieszyc z ładnej pogody
Powrót do Szosowo - turystyczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości