MrGlub napisał(a):Dziś udało się pojechać licznikowe 167, więcej nie chciała- ale rozpędzałem się na 6 biegu zamiast zredukować do 5.
goramo napisał(a):MrGlub napisał(a):Dziś udało się pojechać licznikowe 167, więcej nie chciała- ale rozpędzałem się na 6 biegu zamiast zredukować do 5.
Z jednej strony niby wystarczająco, ale z drugiej trochę szkoda, że nie dorównuje np. CB500.
Jest porównywalnie do np. Suzuki Burgman.
goramo napisał(a):Jednak prędkość maksymalna nie jest wcale taka istotna z punktu widzenia codziennej jazdy. Bardziej mnie zastanawia jak się ma sprawa z rozpędzaniem przy wyprzedzaniu. W teście "Motocykla" napisali, że na 6-tym biegu rozpędzanie od 100 do 140 km/h zajmuje kosmiczne 14,5s
Czy rzeczywiście tak słabo się ten sprzęt zbiera na ostatnim biegu?
MrGlub napisał(a):goramo napisał(a):MrGlub napisał(a):Dziś udało się pojechać licznikowe 167, więcej nie chciała- ale rozpędzałem się na 6 biegu zamiast zredukować do 5.
Z jednej strony niby wystarczająco, ale z drugiej trochę szkoda, że nie dorównuje np. CB500.
Jest porównywalnie do np. Suzuki Burgman.
Ktorego?
MrGlub napisał(a):zależy jak kto na to patrzy, ale ponoć szóstka to nie bieg tylko nadbieg więc zrobiłem oczywisty błąd probując rozpędzać się na 6 biegu.
Powrót do Szosowo - turystyczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 103 gości