Prędkość podróżna i maksymalna

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

Re: Prędkość podróżna i maksymalna

Postprzez rupert » Śr lis 14, 2012 1:43 pm

Ale ten NC jest po tunningu :cool:
Life is for my own to live my own way...
Avatar użytkownika
rupert
Nightmare
 
Posty: 8341
Dołączył(a): So lis 27, 2010 11:06 am
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 46
Imię: Robert
Motocykl: Honda

Re: Prędkość podróżna i maksymalna

Postprzez raphi » Śr lis 14, 2012 1:47 pm

pet3r napisał(a):6. bieg to pewnie nadbieg, jak w CBF i innych turystycznych sprzętach - służy obniżeniu spalania w trasie.

Tylko że np. u mnie (haha, a jakże) na 6 biegu od 50 do 230 idzie jak burza, potem trochę wolniej :) W litrze przydałaby się jeszcze 7-mka jako prawdziwy nadbieg do jazdy 160 autostradą.
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14117
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Re: Prędkość podróżna i maksymalna

Postprzez rupert » Śr lis 14, 2012 1:51 pm

W 600 też 6 nie pełni roli nadbiegu, ma symetryczne przełożenie względem niższych, można spokojnie z 80km/h bujać do oporu bez wstydu :D
Life is for my own to live my own way...
Avatar użytkownika
rupert
Nightmare
 
Posty: 8341
Dołączył(a): So lis 27, 2010 11:06 am
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 46
Imię: Robert
Motocykl: Honda

Re: Prędkość podróżna i maksymalna

Postprzez raphi » Śr lis 14, 2012 1:54 pm

rupert napisał(a):W 600 też 6 nie pełni roli nadbiegu, ma symetryczne przełożenie względem niższych, można spokojnie z 80km/h bujać do oporu bez wstydu :D

Właśnie! Bez wstydu. A w eNCku wstydu można się najeść wrzucając 6-tkę gdy jakiś opel Cię objedzie ;)
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14117
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Re: Prędkość podróżna i maksymalna

Postprzez ncxior » Śr lis 14, 2012 2:29 pm

rupert napisał(a):Ale ten NC jest po tunningu :cool:


z tego co gość pisze to cały tunning polegał na tym że zmienił tłumik na LeoVinca co dało przyrost 0,9 km

a jeśli chodzi o wstyd i Opla to nie zapominajmy Panowie że Ncek ma 48 km a Opel z małym silniczkiem 1,4 może mieć 60 km :biggrin:
Avatar użytkownika
ncxior
Znawca
 
Posty: 325
Dołączył(a): Pn sie 06, 2012 8:16 pm
Motocykl: chwilowo brak :-(

Re: Prędkość podróżna i maksymalna

Postprzez pet3r » Śr lis 14, 2012 3:27 pm

600 na 6. też buja się ładnie, ale prędkość maksymalna jest niewiele wyższa od tej na 5. (jakieś ułamki) :)
a VS auto konta motocykl ma sens tylko gdy stosunek mocy do masy jest porównywalny.
Obrazek
Avatar użytkownika
pet3r
Miłośnik
 
Posty: 554
Dołączył(a): Wt sty 10, 2012 5:50 pm
Lokalizacja: Kalisz
Wiek: 36
Motocykl: CBF 600 N

Re: Prędkość podróżna i maksymalna

Postprzez myszaty » Śr lis 14, 2012 4:34 pm

rupert napisał(a):Ale ten NC jest po tunningu :cool:

Pisalem do tego gostka.
Motocykl seria tylko wydech leo vinca.
Avatar użytkownika
myszaty
Użytkownik
 
Posty: 138
Dołączył(a): So kwi 07, 2012 4:04 pm
Lokalizacja: Sosnowiec
Wiek: 50
Imię: Arturrrr
Motocykl: New V-Strom 650
W siodle: <100 kkm

Re: Prędkość podróżna i maksymalna

Postprzez kris » Śr lis 14, 2012 6:09 pm

musiał jechać z górki i z wiatrem :tongue:
Honda CBF600SA
Avatar użytkownika
kris
Maniak
 
Posty: 1360
Dołączył(a): Cz lis 17, 2011 1:00 pm
Lokalizacja: Szczecin
Wiek: 37
Motocykl: CBF600SA
W siodle: <100 kkm

Re: Prędkość podróżna i maksymalna

Postprzez klansman » Cz kwi 25, 2013 9:58 pm

Moj NC z DCT, podroznie 120-140 na spokojnie, vmax - 181, ale ze wzgledy na warunki drogowe nie cisnalem dalej, a byc moze cos by poszlo. W kazdym razie, podroznie 130 jest cool.
Jesli chodzi o elastycznosc to fakt,ze od 100 do 140 km/h na 6 biegu rozpedzenie zajmuje ok 12-14 sekund,ale juz od 100do140 km/h na 4 biegu MC potrzebuje ok 4-5sekund,a to juz niezle.
DCT nie pasuje mi w miescie...tryb "D" za szybko zmienia biegi i przy predkosi ok 63km/h wrzuca juz "6" co powoduje,ze na zatloczonych ulicach skrzynia non stop, zmienia biegi ...i tylko widze jak na wysliwetlaczu znienia sie 1,2,3,4,5,6,5,4,5,6,......z kolei tryb "S" jak dla mnie czasem za bardzo "przeciaga" i niepotrzebnie piluje silnik. Tak wiec osobiscie w miescie jezdze na trybie manual. Poza miastem na spokojnie tryb 'D" jest w sam raz, przy wyprzedzaniu albo recznie redukuje,albo przerzucam na tryb"s" i juz jest odpowiednie odejscie.
W ubiegly weekend zrobilem ponad 900km w trasie i jestem bardzo milo zaskoczony wlasciwosciami trakcyjnymi NC700. Moze tylko zawieszenie na naszych dziurawych drogach ,czasem moglo by byc bardziej miekkie,ale to moze wynikaz,ze ostatnio przez dwa ubiegle sezony jezdzielem BMW F650 gs Dakar, o sporym skoku zawieszenia i 21calowym kole z przodu,a to juz zmienia postac rzeczy:). Jesli chodzi o dynamike, to NC bije malego GS-a na glowe. Hamulce tez na korzysc NC.
klansman
Użytkownik
 
Posty: 114
Dołączył(a): So lis 24, 2012 10:36 pm
Lokalizacja: Łódź
Imię: Paweł
Motocykl: NC700Xd
W siodle: <100 kkm

Re: Prędkość podróżna i maksymalna

Postprzez Glub » Pt kwi 26, 2013 7:40 am

co do jazdy w korkach mam identyczne spostrzeżenie- wtedy przełączam na manual.
Obrazek
Avatar użytkownika
Glub
Nightmare
 
Posty: 7331
Dołączył(a): So sie 04, 2012 2:08 pm
Lokalizacja: Nowodwory
Wiek: 45
Imię: Mikołaj
Motocykl: NC700XD 2012
W siodle: 100-200 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości