przez klansman » Cz kwi 25, 2013 9:58 pm
Moj NC z DCT, podroznie 120-140 na spokojnie, vmax - 181, ale ze wzgledy na warunki drogowe nie cisnalem dalej, a byc moze cos by poszlo. W kazdym razie, podroznie 130 jest cool.
Jesli chodzi o elastycznosc to fakt,ze od 100 do 140 km/h na 6 biegu rozpedzenie zajmuje ok 12-14 sekund,ale juz od 100do140 km/h na 4 biegu MC potrzebuje ok 4-5sekund,a to juz niezle.
DCT nie pasuje mi w miescie...tryb "D" za szybko zmienia biegi i przy predkosi ok 63km/h wrzuca juz "6" co powoduje,ze na zatloczonych ulicach skrzynia non stop, zmienia biegi ...i tylko widze jak na wysliwetlaczu znienia sie 1,2,3,4,5,6,5,4,5,6,......z kolei tryb "S" jak dla mnie czasem za bardzo "przeciaga" i niepotrzebnie piluje silnik. Tak wiec osobiscie w miescie jezdze na trybie manual. Poza miastem na spokojnie tryb 'D" jest w sam raz, przy wyprzedzaniu albo recznie redukuje,albo przerzucam na tryb"s" i juz jest odpowiednie odejscie.
W ubiegly weekend zrobilem ponad 900km w trasie i jestem bardzo milo zaskoczony wlasciwosciami trakcyjnymi NC700. Moze tylko zawieszenie na naszych dziurawych drogach ,czasem moglo by byc bardziej miekkie,ale to moze wynikaz,ze ostatnio przez dwa ubiegle sezony jezdzielem BMW F650 gs Dakar, o sporym skoku zawieszenia i 21calowym kole z przodu,a to juz zmienia postac rzeczy:). Jesli chodzi o dynamike, to NC bije malego GS-a na glowe. Hamulce tez na korzysc NC.