kamoreks napisał(a):Płacę za niego. A własciwie będę płacił. A miales go ?
Kamoreks, miałem go w rekach i powiem Ci, że to zwykły standardowy alarm, niczym się nie wyróżniający. Nawet nie znalazłem informacji na nim czy ma wbudowany dodatkowy akumulator na wypadek wypięcia wiązki. Za 1500PLN jakie chce za niego Honda to .... cóż lekka przesada.
Za 450PLN kupisz Mete Def.Com3 alarm tej samej klasy z pełną aprobata Tatcham (instytucja na rynku UK certyfikująca alarmy, taki swojego rodzaju wyznacznik jakości).
Dodatkowo ten alarm ma wbudowany akumulator podtrzymujący pracę syreny na wypadek gdyby przecięli Ci kable lub wypięli kostkę alarmu.
Ktoś mógłby powiedzieć, dobra dobra ale Averto jest dedykowany przez Honde....tak ale cała ta dedykacja polega na tym, ze na pilotach jest logo Hondy a wiązka alarmu ma gotowy konektor do motocykla (większość motorów ma już przygotowany konektor do alarmu). Czar pryska kiedy kupimy sobie sami taki konektor na eBay za niebagatelną sumę 70PLN i mamy dedykowany alarm do Hondy za niespełna 520PLN.
Dla informacji dodam, ze firma Meta również ma gotowe wiązki z konektorem do motocykli Hondy (dostępne na rynku UK). Niestety dystrybutor Mety na Polskę firma LOGIC nie sprowadza takich rzeczy.
Co do kufrów to dobre pytanie. Sam się zastanawiam bo mam oryginalny centralny i rozważałem zakup bocznych Givi V35.
Choc nie ukrywam, że orygnały Hondy tak pięknie są dopasowane do tego motocykla, że może odżałuję ....
2497526507_2_small.jpg
Zdjęcie z zapożyczone z aukcji ale dokładnie oddaje to dopasowanie. Niestety Givi juz duzo bardziej odstają
Jeśli jednak Givi to rozważ czy nie kupić wersji z przeźroczystym tylnym odblaskiem. Widziałem kiedyś kolegę na CBF'ce który w te odblaski wmontował LED'y i miał dodatkowe światła stop oraz kierunkowskazy. Dawało to bardzo dobry efekt i sądzę ze podwyższało bezpieczeństwo przed puszkami.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.