Monte Christo napisał(a):Ale po co Ci takie opony, w puszczy mieszkasz i masz kiepski dojazd po bezdrożach czy co?
Na asfalcie będziesz miał większy szum i gorszą przyczepność z racji mniejszego styku na linii bieżnik opony - asfalt.
ncxior napisał(a):o i właśnie o takich oponkach myśle poważnie aby po tym jak obecne się zużyją założyć . Tego mi w Nceku od początku brakowało.
klansman napisał(a):ncxior napisał(a):o i właśnie o takich oponkach myśle poważnie aby po tym jak obecne się zużyją założyć . Tego mi w Nceku od początku brakowało.
No nie przesadzaj:) TKC80 to niby nie zaden hard cor endurakowy,ale zdecydowanie opony nie do NC700x... jesli masz zaciecie go lekkiego off,ale naprawde lekkiego, czyli szutry, lesnie sciezki,ale nie mega piaskownice i wielkie dziury to spokojnie wystarcza Ci opony tego typu...michelin anakee 2 http://www.michelin.pl/opony-motocyklowe/michelin-anakee-2#tab-tyres-benefits
Miałem TKC80 i anakee w Dakarze, oczywiscie TKC o niebo lepiej na offie ale asfalt zdecydowanie gorze, poza tym ich trwalosc...jak zrobisz po czarnym 8 tys to jestes gosc! NC700x, w prawdzie przejechalem niecale 300km ale do offu sie slabo moim zdaniem nadaje. Na szutrach plywa, jest za twardy, za niski... Jadac przez niewielkie dziury mialem wrazenia ,ze wszystkie plomby mi z zebow wyleca:). Chcialem porownac wlsciwosci jezdne z bmw f 650 gs dakar...
Podsumowanie wypadlo w wielkim skrocie tak, NC700 na twardym zdecydowanie lepiej, ale gdy pojawiaja sie dziury i nierownosci BMW wygrywa. Wiedej nie moge nic powiedziec, bo NC za malo pojezdzilem...czekam na wiosne;). NC, na asfalcie poki co wydaje mi sie lepsze, ma zdecydowanie lepsze hamulce, fajne zawieszenie, le gdy asfalt jest rowny...bmw plynelo przez nierownosci , Honda daje o nich wyraznei znac...
turos napisał(a):Może nie o 700 stricte, ale o (być może) następcy
Powrót do Szosowo - turystyczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości