darkojak - oceniałem cenę z pktu widzenia tego co (ile) za nią dostanę. I nie ma tego za dużo.
Ale oczywiście zgadzam się, że tu chodzi przede wszystkim o pomysł (+ koszty "testów"- uczenia się na własnych błędach itp.). To trochę jak w tym żydowskim kawale o mechaniku - uderzyłem młotkiem - 1zł, wiedziałem gdzie - 199zł
Rzecz też rozchodzi się o to, że przeważnie nabywca nie ma warunków dla estetycznego wykonania takiego deflektora.
BTW - używam od ~~ 2,5 roku (? już nie pamiętam, wydaje mi się, że od zawsze) deflektora 12 i jestem b. zadowolony. Nie jest to rewolucja w dziedzinie aerodynamiki ale wyraźnie poprawia komfort
BTW2 - miałem zaproponować to co Polbaj
W moim przypadku można by trochę podciągnąć do góry deflektor 12, 17 już wchodzi w linię wzroku
BTW3 - można by popracować nad większym odgięciem deflektora w str. kierunku jazdy - mocowany w szybach z rantem (m. in. givi st303) stoi pionowo, przy oryginalnej szybie CBF już nie trzyma pionu. Z moich obserwacji wynika, ze do ~~110 km/h postawiony pionowo najlepiej wycisza, przy szybszej jeździe powoduje nieprzyjemną trzęsawkę kasku i dobrze go trochę "położyć". Ciekawe co by było gdyby go pochylić w kierunku jazdy...?
BTW4 - 17-tka kupiona w Scooterlandzie ma trochę za miękkie blaszki (te, w które wkręca się śruby mocujące do szyby).