prędkość

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

prędkość

Postprzez marcin » Cz wrz 27, 2012 3:15 pm

Dzisiaj miałem okazję porównać prędkość maksymalną licznikową z tą pokazywaną przez gps. Licznikowo między 225 a 230, nawigacja 207 km/h. Moto z kufrem centralnym i deflektorem na szybie. Oczywiście na autostradzie :)
Avatar użytkownika
marcin
Użytkownik
 
Posty: 164
Dołączył(a): Śr sie 10, 2011 10:04 pm
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Imię: Marcin
Motocykl: CBF 1000A

prędkość

Postprzez Glub » Cz wrz 27, 2012 3:37 pm

Niemieckiej?

MSPANC:-D
Obrazek
Avatar użytkownika
Glub
Nightmare
 
Posty: 7330
Dołączył(a): So sie 04, 2012 2:08 pm
Lokalizacja: Nowodwory
Wiek: 45
Imię: Mikołaj
Motocykl: NC700XD 2012
W siodle: 100-200 kkm

Re: prędkość

Postprzez marcin » Cz wrz 27, 2012 9:58 pm

Powiedzmy... Gdzieś mi sie obiło o uszy, że są plany zniesienia ograniczenia prędkości na polskich autostradach ale ile w tym prawdy?
Avatar użytkownika
marcin
Użytkownik
 
Posty: 164
Dołączył(a): Śr sie 10, 2011 10:04 pm
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Imię: Marcin
Motocykl: CBF 1000A

Re: prędkość

Postprzez Smok » Pt wrz 28, 2012 1:31 pm

marcin napisał(a):Powiedzmy... Gdzieś mi sie obiło o uszy...


Pewnie w zakładzie pogrzebowym ;)
Pozdrawiam. Jacek.

Obrazek
Avatar użytkownika
Smok
Znawca
 
Posty: 214
Dołączył(a): Śr sie 01, 2012 10:20 am
Lokalizacja: SY - Bytom
Wiek: 44
Imię: Jacek
Motocykl: CBF 1000 `08
W siodle: <100 kkm

Re: prędkość

Postprzez marcin » Wt paź 02, 2012 8:38 am

Oj tam oj tam...
Avatar użytkownika
marcin
Użytkownik
 
Posty: 164
Dołączył(a): Śr sie 10, 2011 10:04 pm
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Imię: Marcin
Motocykl: CBF 1000A

Re: prędkość

Postprzez myszaty » Pn paź 15, 2012 3:14 pm

marcin napisał(a):Dzisiaj miałem okazję porównać prędkość maksymalną licznikową z tą pokazywaną przez gps. Licznikowo między 225 a 230, nawigacja 207 km/h. Moto z kufrem centralnym i deflektorem na szybie. Oczywiście na autostradzie :)

Realnie to troszke szybciej niż Nc700 :tongue:
Avatar użytkownika
myszaty
Użytkownik
 
Posty: 138
Dołączył(a): So kwi 07, 2012 4:04 pm
Lokalizacja: Sosnowiec
Wiek: 50
Imię: Arturrrr
Motocykl: New V-Strom 650
W siodle: <100 kkm

Re: prędkość

Postprzez wojciechu15 » Pn paź 15, 2012 5:57 pm

artur3331 napisał(a):Realnie to troszke szybciej niż Nc700 :tongue:


Po przesiadce na CBF z transalpa który jest teoretycznie mocniejszy od NC nie ryzykował bym mimo wszystko jakichkolwiek porównań jeżeli chodzi o dynamikę tych 2 motocykli :msn-wink:
Avatar użytkownika
wojciechu15
Znawca
 
Posty: 372
Dołączył(a): Wt wrz 25, 2012 1:29 pm
Lokalizacja: Gostyń
Wiek: 31
Imię: Wojtek
Motocykl: CBF 1000 A8
W siodle: <100 kkm

Re: prędkość

Postprzez marcin » Pn paź 15, 2012 7:04 pm

Też miałem trampka, rocznik 92 z kwadratową lampą :) Już nie pamiętam ile on wyciągał ale jeśli chodzi o moc to myślalłem że jest całkiem nieźle. Dopuki nie przesiadłem się na CBF 1000 :) Liter dopiero zaczyna się rozpędzać tam, gdzie trampek łapał już zadyszkę :) Spory zakres obrotów użytecznych, prawie 100 KM i przede wszystkim elastyczność tego silnika to jest to co mi się podoba :) Jeśli chodzi o NC to z chęcią bym go widział w swoim garażu jako drugie moto na spokojne jazdy. W NC najbardziej by mi przeszkadzało to, że w czasie wyprzedzania w trasie ciągle miał bym wątpliwości: czy wystarczy obrotów? czy wystarczy mocy? a co jeśli wyprzedzana puszka nagle przyspieszy? czy zdążę? itp Pozdro :moto:
Avatar użytkownika
marcin
Użytkownik
 
Posty: 164
Dołączył(a): Śr sie 10, 2011 10:04 pm
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Imię: Marcin
Motocykl: CBF 1000A

Re: prędkość

Postprzez wojciechu15 » Pn paź 15, 2012 7:25 pm

marcin napisał(a): W NC najbardziej by mi przeszkadzało to, że w czasie wyprzedzania w trasie ciągle miał bym wątpliwości: czy wystarczy obrotów? czy wystarczy mocy? a co jeśli wyprzedzana puszka nagle przyspieszy? czy zdążę? itp Pozdro :moto:



Dokładnie dlatego trampka w moim garażu zastąpiła CBF'ka. O ile do 100-120 rozpędzał się dosyć żwawo ze względu na krótkie przełożenia, to przy wyprzedzaniu na trasie dawał znać niedobór mocy.
Do turystyki (szczególnie dalekiej, zagranicznej) sprzęt świetny, bo w takich trasach i tak nie jeździ się powyżej 110-120, ale jak się chciało pojechać dynamiczniej z bagażem i nie daj Boże pasażerem to już niestety nie starczało mocy. Autostradowych przelotów też nie lubił, właśnie ze względu na krótkie przełożenia.

marcin napisał(a):Też miałem trampka, rocznik 92 z kwadratową lampą :) Już nie pamiętam ile on wyciągał ale jeśli chodzi o moc to myślalłem że jest całkiem nieźle. :


2006 dawał radę rozpędzić się do 170-180km/h, z tym, że ze wzgledu na krótkie przełożenia, dłuższe utrzymywanie prędkości powyżej 140 było dla silnika raczej męczące bo wymagało obrotów z końca skali ;)
Avatar użytkownika
wojciechu15
Znawca
 
Posty: 372
Dołączył(a): Wt wrz 25, 2012 1:29 pm
Lokalizacja: Gostyń
Wiek: 31
Imię: Wojtek
Motocykl: CBF 1000 A8
W siodle: <100 kkm

Re: prędkość

Postprzez Sarnaon » Wt paź 16, 2012 4:30 am

Ale macie dylematy....
Ja latam okolo 120 i nikt na mnie nie czeka!
Sarnaon
 

Następna strona

Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości