Cz kwi 16, 2015 7:39 am
Cz kwi 16, 2015 4:00 pm
doodack napisał(a):Wrzuciłem parę fotek do mojego wątku: http://hoonda.pl/viewtopic.php?f=26&t=3 ... 30#p144830
mickonr napisał(a):Myślałem jeszcze o przeróbce w firmie MGmotorsport w Siemianowicach śląskich, podobno chłopaki znają się na rzecz. Jeśli chodzi o samochody to robią wydechy do sportu, a także do drogich fur typu Ferrari, Nissan GTR. Jak zrobi się cieplej to podjadę na motocyklu i pogadam o cenach, a potem dam znać na forum...
Pt kwi 24, 2015 7:23 am
N kwi 26, 2015 8:06 pm
N kwi 26, 2015 8:09 pm
Śr kwi 29, 2015 10:12 am
Śr kwi 29, 2015 3:40 pm
Śr kwi 29, 2015 7:00 pm
Eol napisał(a): ,,
Mam teraz na jałowym obroty na poziomie 1100, a Wy
Śr kwi 29, 2015 7:16 pm
abak napisał(a):Z perspektywy dwóch miesięcy (ok 2,5 tys km) używania nowego wydechu Leo w CBF1000, polecam każdemu ten komin do tego motocykla.
Nawet w konfiguracji z DB-killerem nadał bardziej rasowy dźwięk, przy dynamicznym przyspieszaniu słychać, że maszyna idzie do przodu, można nim przygazować w korkach na tyle aby być usłyszanym (czego nie można powiedzieć o oryginale) i jest na tyle wytłumiony, że w ogóle nie męczy w trasie - przejechałem już ciągłą trasę ok. 400 km i odgłos moto nie męczył. Jeśli chodzi o osiągi i spalanie to w zasadzie nie ma różnicy z oryginałem.
Pn cze 08, 2015 8:15 am