Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym
N maja 12, 2013 6:47 am
Witam Przyjaciele.
Może ktoś z Was lata na PILOT POWER'ach??? proszę o opinie.
Żywot Pilot Road 2 2CT się dokonał. Odnosnie PR2 mogę powiedzieć jedno, że żaden szał w stosunku do PR1. Jeszcze nigdy nie miałem takiego "lisa" w deszczu jak z tymi oponami, fakt że troche polatały z poprzednim właścicielem i przebieg mogą mieć 14-16tkm. Coś przekombinowane z tą oponą, na mokrych asfaltach w winklach śligi łapie jak cholera. Po ~100km w deszczu ze strachu włosy mi na plecach urosły ze 20 cm. Wcześniej jeździłem na Michelinach PR1 i Bridgestonach Battlaxach BT020. PR1 to mistrzowstwo bezpieczeństwa i komfortu, zaś BT020 znikały w oczach, ale były jak lep na muchy.
N maja 12, 2013 7:18 am
Mialem i po przesiadce na PR2 uuulga. Nie zauwazylem przypadlosci PR2, o ktorych piszesz. PP sie strasznie kwadratowe robią. Poza tym jakiejs strasznej wady w nich nie widzialem. Wez Metzelery Z8, duzo dobrych opinii mają.
Cz maja 23, 2013 8:26 pm
Właśnie kurier dostarczył Powery. W sobote montaż i ....... ogień. Później opiszę co i jak.
Cz maja 23, 2013 8:29 pm
niuton napisał(a):Właśnie kurier dostarczył Powery. W sobote montaż i ....... ogień. Później opiszę co i jak.
Jak zamontujesz, to na początku ostrożnie z tym ogniem....
Niech się nowe gumy najpierw dotrą.
Żebyś nie daj Boże, zaraz w niedzielę nie pisał, że szukasz nowych owiewek.
Cz maja 23, 2013 8:42 pm
Zwłaszcza uważaj na mokrym!
Pt maja 24, 2013 6:37 am
I na zakrĄĄtach tysz uważaj
Pt maja 24, 2013 8:29 am
Ja miałem Powery założone na Hornecie, były genialne do ostrej jazdy, kleiły się jak wściekłe ale fakt znikają dosyć szybko.
N cze 02, 2013 7:47 am
Cześć.
Ups
dopiero teraz poczytałem Wasze posty i dziękuję za troszkę troski
....ale uważałem przez może pierwsze 20-30km. Później.....
oponki pieeennnknie pracują. Jeszcze dzisiaj zrobię kolejną mazurską wycieczkę, ale z plecaczkiem. Tak więc wpadnie kolejne 200-250km.
Co do samych opon to raczej nie kupię 2CT czy tam innych cudaków. Guma ma być miękka i to "na tłusto"...... Pilot Power pasują do CBF wyśmienicie, może przebieg nie będzie taki jak PR2CT, uważam że Piloty dają większą pewność prowadzenia.
Wt cze 11, 2013 9:11 pm
He he he. Piloty mają już pińcet km i mióóóóóód. Tylko sobotnia i wczorajsza wycieczka po mazurskich szutrowo-leśnych drogach zmusiła mnie do pokory.... Cóż kostka to nie jest, MotoGuzzi Stelvia też nie....zdecydowanie szybszy od CBF był Romet z silnikiem Jawy pana lesniczego....
N cze 30, 2013 9:09 pm
Wlasnie wymieniam PP na Angele (zobaczymy jak sie sprawdza). PP swietne opony, zarowno do turystyki jak i na tor. Maja jedna wade: znikaja w oczach, ale cos kosztem drugiego. Niestety nie moge sobie pozwolic na wymiane opon co 10tys. bo tyle mi wytrzymaly . W chwili obecnej wygladaja jak sliki ;-)
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.