trampek napisał(a):Czyli wychodziłoby, że MPR3 to jednak produkt, którego należy unikać
goramo napisał(a):Kolega Piwko też opisywał takie zachowanie swojej CBF600NA po założeniu nowych PR3.
Moto powyżej 170km/h zaczynało się gibać na boki jakby miało się wypierdzielić.
I to nawet bez kufrów.
mik72 napisał(a):goramo napisał(a):Kolega Piwko też opisywał takie zachowanie swojej CBF600NA po założeniu nowych PR3.
Moto powyżej 170km/h zaczynało się gibać na boki jakby miało się wypierdzielić.
I to nawet bez kufrów.
Dokładnie takie samo miałem wrażenie. Jedyną zmianą byłą zmiana opon, czyli to one są odpowiedzialne za to szalenie niebezpieczne zjawisko. Niestety francuzi tylko takie mieli na stanie w tym rozmiarze. A chciałem kupić po powrocie do domu Pirelli Diablo -połowa ceny PR3, niestety nie udało się. Szkoda.
Dzięki za potwierdzenie przyczyny.
Pozdrawiam
goramo napisał(a):Z kufrem centralnym zdarzyło mi się raz pojechać 230. Nadmiernego bujania nie odnotowałem.
Dodam, że po przekroczeniu 220, przy zapiętym kufrze centralnym, eFka już nie miała zbyt wielkiej ochoty do dalszego przyspieszania...
Wcześniej tylko raz zdarzyło mi się pojechać 240 ale to zupełnie "na goło", czyli bez żadnych kufrów. I wtedy miałem wrażenie, że te 240 osiągnęła w miarę ochoczo....
Z zestawem trzech kufrów jak na zdjęciach (czyli boczne V35) + pasażerka na pokładzie zdarzyło się pojechać około 185 - bujania nie było.
Natomiast zdarzyło mi się doświadczyć bujania przy prędkościach ~160~170km/h raz na autostradzie - były boczne podmuchy wiatru i nie jechało się komfortowo....
Powrót do Szosowo - turystyczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 75 gości