Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym
So mar 08, 2014 10:05 pm
Gupio nazywają, te Japońce
So mar 08, 2014 11:30 pm
Trampek, co ty piszesz? CrossRunner nie jest w teren.
To CrossTourer jest "w teren" tak samo jak BMW Adventure
So mar 08, 2014 11:42 pm
Pomijając już masę i klockowatość crosstourera.... to crossrunner ma z tyłu kapcia 180. Dla mnie to dyskwalifikacja z miejsca nawet do jakichkolwiek zastosowań pseudoterenowych. To już crosstourer ma tylnego kapcia 150.
Swego czasu nawet miałem fazę na vfr 800 x... ale jakoś mi przeszło
DL jest fajniejszy.
EDYTA:
Glubie coś się chyba nie zrozumieliśmy
Ja twierdze, że ani jedno, ani drugie w teren się nie nadaje. A crossrunner - wybacz, ale jest lansowany przez Hondę jako motocykl "adventure". Więc coś, co po szutrach powinno od bidy też polatać w moim rozumieniu.
N mar 09, 2014 8:16 am
Szosowa opona w rozmiarze 180 nadaje się na szutry mniej więcej tak jak VIP do startów w motoGP.
N mar 09, 2014 4:24 pm
Trampek, chyba masz racje. CrossRunner to bardziej SUV.
N mar 09, 2014 4:30 pm
Nie nie...suv to jest DL albo GS. Crosrunner to vfr'a w innych plastikach i z troche bardziej wyprostowana pozycja.
N mar 09, 2014 6:06 pm
Czyli mniej uturystyczniona wersja niż CT.
N mar 09, 2014 8:18 pm
Coś chyba w tą stronę...chodziaż ta mikro szybka jakoś nie przekonuje mnie specjalnie do swojej turystyczności. Ale zwykłą VFRą też ludzie latają po świecie i chwalą, że turystyczne moto. Co kto lubi. Prawda jak dupa - każdy ma swoją. Moto myślę, że jest całkiem fajne, ale nie dla mnie.
Pn mar 10, 2014 9:13 am
Właściwie to CR ma bardziej wyprostowaną pozycję od VFRy
Pn mar 10, 2014 7:09 pm
Oczywiście, że tak. Wcześniej napisałeś CT i nie za bardzo załapałem o co Ci chodzi
Pewnie miało być crosstourer i crossrunner CT i CR ? Mniejsza... piękny spam nam wyszedł
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.