Nowa Africa?

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

Re: Nowa Africa?

Postprzez tajland » Wt lis 04, 2014 9:17 pm

rupert napisał(a):
tajland napisał(a):(...)zrobi się konkurencja dla Tigera 800 i BMW F800GS to może i ceny polecą w dół.

Nie ta liga :tongue:

Nawet nie wiesz Rupert jak bardzo bym chciał żebyś miał rację.
tajland
 

Re: Nowa Africa?

Postprzez menel » Wt lis 04, 2014 9:49 pm

Swoją drogą, ciekawe jaką ostatecznie formę przybierze? Lansowanie tego jako dzikusa do orania po krzakach jest chore, ze względu na rozmiar i masę, czyli musi być enduro w klimacie np. ktm 990, zatem miejsce na zabudowę bagażu konieczne.
Klasyczna kołyskowa rama - świetny pomysł w tym segmencie, imho jedynie słuszny, jeśli nie przesadzą z elektroniką i ceną, może być ciekawie :thumbsup:
Avatar użytkownika
menel
Maniak
 
Posty: 1756
Dołączył(a): So lis 27, 2010 9:55 am
Lokalizacja: miasto meneli
Motocykl: CBF1000FA

Re: Nowa Africa?

Postprzez tajland » Wt lis 04, 2014 10:02 pm

He he. Wiedziałem Macin,że zabierzesz głos. Dla mnie też istotna jest masa. Jeśli się zmieszczą w 220kg gotowy do jazdy będzie do przyjęcia i jak nie nasrają sryliona komputerów oraz utrzymają cenę w granicach 10 koła euro to może być git. No i silnik,ciekawe co zaserwują.
tajland
 

Re: Nowa Africa?

Postprzez menel » Wt lis 04, 2014 10:09 pm

Rozwierconego NC-ka? :bag:
Avatar użytkownika
menel
Maniak
 
Posty: 1756
Dołączył(a): So lis 27, 2010 9:55 am
Lokalizacja: miasto meneli
Motocykl: CBF1000FA

Re: Nowa Africa?

Postprzez rupert » Wt lis 04, 2014 11:51 pm

To prototyp i jak odejdą znacznie od tej koncepcji, to wyjdzie gniot. Ma być do 1000cm3, ok 100KM, 2-rzędówka, 180kg na sucho (?!?) <raczej niemożliwe>, w 2 wersjach: advenczer i wersja SE.

Jeżeli tak zostanie, zawiecha będzie konkretna, to KAT będzie miał konkurencję, a że teraz nie wypuszczają niczego w tym segmencie, to nawet Honda tylko wypełni lukę ;)

mtr napisał(a):Swoją drogą, ciekawe jaką ostatecznie formę przybierze? Lansowanie tego jako dzikusa do orania po krzakach jest chore, ze względu na rozmiar i masę, czyli musi być enduro w klimacie np. ktm 990, zatem miejsce na zabudowę bagażu konieczne.
Klasyczna kołyskowa rama - świetny pomysł w tym segmencie, imho jedynie słuszny, jeśli nie przesadzą z elektroniką i ceną, może być ciekawie :thumbsup:

A znasz wymiary?
Jak 950/990 można cuda przy masie sporej! A ta ma być lżejsza. Podobno.
Zabudowa, to kosmetyka. Ale po co kaleczyć takiego motóra. Torba, plecak i w drogę.
Adwenczer na pewno będzie pod 3 kufry.
Life is for my own to live my own way...
Avatar użytkownika
rupert
Nightmare
 
Posty: 8341
Dołączył(a): So lis 27, 2010 11:06 am
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 46
Imię: Robert
Motocykl: Honda

Re: Nowa Africa?

Postprzez rupert » Wt lis 04, 2014 11:57 pm

tajland napisał(a):
rupert napisał(a):
tajland napisał(a):(...)zrobi się konkurencja dla Tigera 800 i BMW F800GS to może i ceny polecą w dół.

Nie ta liga :tongue:

Nawet nie wiesz Rupert jak bardzo bym chciał żebyś miał rację.

Nie byłoby takiego wielkiego halo. Wystarczyłoby odchudzić Crosstourera.
Tu musi być dojebanie i będzie. :devil: I walka z pomarańczową zarazą :naughty:

Swoją drogą po głowie chodzi mi taki...
Obrazek
:dusgust:
Life is for my own to live my own way...
Avatar użytkownika
rupert
Nightmare
 
Posty: 8341
Dołączył(a): So lis 27, 2010 11:06 am
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 46
Imię: Robert
Motocykl: Honda

Re: Nowa Africa?

Postprzez klemens » Śr lis 05, 2014 7:31 am

950R? :eek: Nawet nie wiedziałem, że takie są. Taka 690 z większym motorem. Dla mnie nieporozumienie. Już 690R ma moc trudną do okiełznania poza asfaltem.
I lekką nadwagę (138,5 kg na sucho). 950 musi mieć jeszcze więcej mocy (po co?) i jeszcze większą nadwagę.
Do dłuższych wyjazdów i tak nadaje się to średnio ze wzgl. na aerodynamikę, wąskie siodło, trudność z zamocowaniem większej ilości bagażu. Moto 1-osobowe. Wg mnie jest to trochę karykatura 690R. Na asfalcie, w 690, już ten silnik pozwoli na osiąganie wyższej prędkości niż pozwoli podwozie. Po co go jeszcze zwiększać? Natomiast większy silnik zlikwiduje ogromną zaletę 690. Śladowe zużycie paliwa. Widzę na fotkach, że bak chyba ma z przodu. Na asfalt lepiej, w teren gorzej.
Takie są moje subiektywne spostrzeżenia KTMowe. A na afrykę czekam z wielkim zainteresowaniem.
Lepiej się wysrać i spóźnić niż być na czas i się zesrać
Avatar użytkownika
klemens
Nightmare
 
Posty: 5259
Dołączył(a): Cz wrz 09, 2010 8:04 am
Wiek: 62
Motocykl: T7

Re: Nowa Africa?

Postprzez menel » Śr lis 05, 2014 7:39 am

Robert, to jest rozmiarów Twojej afry tylko z 18 z tyłu i zalany przekroczy 200kg. Myślę że w tym segmencie spokojnie jest miejsce na bezawaryjny, pozbawiony elektrośmieci nieskomplikowany, pancerny motocykl wyprawowy z dobrym zawieszeniem, taki co NA PEWNO się nie złamie. Czy Honda pójdzie w tym kierunku? Zobaczymy.

Na marginesie, kat już zrobił konkurencję, wypuszczając 1050 a tam zawiecha nieprzeciętna bo WP.
Avatar użytkownika
menel
Maniak
 
Posty: 1756
Dołączył(a): So lis 27, 2010 9:55 am
Lokalizacja: miasto meneli
Motocykl: CBF1000FA

Re: Nowa Africa?

Postprzez raphi » Śr lis 05, 2014 9:40 am

Jaracie się Afryką a tymczasem premierę miało jeszcze coś fajnego.
Na mokro 210 kg!

Mi się podobuje :thumbsup: - tyle że co z tego :crybaby:
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14114
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Re: Nowa Africa?

Postprzez Dedek » Śr lis 05, 2014 10:39 am

raphi napisał(a):Jaracie się Afryką a tymczasem premierę miało jeszcze coś fajnego.
Na mokro 210 kg!

Mi się podobuje :thumbsup: - tyle że co z tego :crybaby:


Wyglądem zbliżona do mv agusta veloce
Avatar użytkownika
Dedek
Maniak
 
Posty: 1143
Dołączył(a): Cz lut 02, 2012 11:44 am
Lokalizacja: Olkusz
Wiek: 42
Imię: Tomasz
Motocykl: CBF 1000

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 90 gości