Wt kwi 22, 2014 1:09 pm
Wt kwi 22, 2014 1:17 pm
MrGlub napisał(a):Saski- a ja sie z Tobą nie zgodzę. Mam inne wrażenia Tryb D jest spoko do normalnego ruchu w mieście. (Prócz korka). Z reszta to zależy od tego jak szybko i ile odkrecisz manetkę.
Tryb S zbyt wysoko przeciąga obroty i jako taki nadaje sie tylko na Tor. Lepiej mi sie przekraczało biegi guzikami przy kierownicy
Wt kwi 22, 2014 1:18 pm
Brylant86 napisał(a):Pafsen napisał(a):Cześć,
Prosba o porade i upewnienie sie w decyzji Jestem w zasadzie dzien przed zakupem NC'ka (z DCT). Przesiadam sie z CBF'a 600 i... troszke sie lamie
Wiecie - dylemat 78 KM vs 50 KM. Wiem, wiem,... Moment obrotowy osiagany bardzo nisko ale to jednak ponad 20 kucykow mniej. Kusi mnie DCT o ktorej czytalem w samych superlatywach.
Jakie byly Wasze wrazenia po przesiadce ze sprzetow z wieksza moca? CBF'a mam w wersji N i chcialbym cos bardziej turystycznego. Jako alternatywe mam Bandita 650.
Przełam się i zostań przy CBF. Motocykl to motocykl.
Wt kwi 22, 2014 1:20 pm
Marcus napisał(a):Nie jeździłem co prawda niczym większym niż ncek ale na ekspresówce czuć brak mocy, na zwykłych drogach i w mieście jest ok.
Wt kwi 22, 2014 1:47 pm
Wt kwi 22, 2014 5:24 pm
Wt kwi 22, 2014 5:54 pm
Wt kwi 22, 2014 6:09 pm
Wt kwi 22, 2014 6:19 pm
Wt kwi 22, 2014 7:49 pm