Wt sie 11, 2015 8:54 pm
klemens napisał(a):nocny napisał(a): Domniemuje że jak dam kanapę na sam dół to W ogóle nie będę musiał się garbic.
Ale podkurczysz nogi. Efekt krótkiej kołderki.
So wrz 19, 2015 10:59 am
So wrz 19, 2015 11:19 am
Pt wrz 25, 2015 8:29 pm
Pt wrz 25, 2015 10:26 pm
So wrz 26, 2015 3:49 am
nocny napisał(a):Tak mi się jeszcze przypomniało że zauważyłem iż jak zakryję szczelinę między szybą a deflektorem to jest zdecydowanie głośniej. Najwidoczniej wówczas cały pęd powietrza z szyby i deflektora kierowany jest w górę i automatycznie w okolicy kasku jest głośniej. Jak jest szczelina to powietrze trochę w nią wpadanie w tą szczelinę a trochę prześmiga po deflektorze. Tak więc wyższa szyba wcale nie musi zapewnić ciszy. Chyba któraś szyba MRA miała otwory.
Cz cze 08, 2017 1:46 pm
Ostatnio jednak zrobiłem kilka szybszych przelotów i może to dziwne , ale w przedziale 150 aż do 200 jest naprawdę dobrze , turbulencje i uderzenia wiatru zmieniają się jednostajny szum i jest to dla mnie jak najbardziej do zaakceptowania.
Od kilku lat jeżdzę tylko stoperach, poprawiają komfort jazdy diametralnie
Cz cze 08, 2017 6:46 pm
Dany napisał(a):Odświeżę trochę temat...
Może jakieś nowe szyby i rozwiązania ktoś testował ?Ostatnio jednak zrobiłem kilka szybszych przelotów i może to dziwne , ale w przedziale 150 aż do 200 jest naprawdę dobrze , turbulencje i uderzenia wiatru zmieniają się jednostajny szum i jest to dla mnie jak najbardziej do zaakceptowania.
Od kilku lat jeżdzę tylko stoperach, poprawiają komfort jazdy diametralnie
Jak widzisz to z perspektywy czasu ?
Czy jest stabilna przy takich prędkościach ?
jawor13 napisał(a):Jak kupowałem Hanię to koleś miał założoną akcesoryjną szybę Givi - taką dłuższą i dał mi jeszcze oryginał. Wcześniej w moim kasku jeździłem majesty 250 z szybą typu "żagiel". Przy 120 km/h można było palić papierosa . Jak wsiadłem na CBF to było zdecydowanie głośniej i odczuwalne turbulencje kasku. Kiedyś jechałem ok 120 km/h i wstałem na podnóżkach. I nastała cisza . Po prostu cały pęd powietrza szedł centralnie w środek szyby i to powodowało hałas. Na drugi dzień zmieniłem szybę na oryginalną i odetchnąłem z ulgą. Oczywiście powyżej 140 km/h robi się głośniej jednak nie aż tak głośno jak na akcesoryjnej przy 100 km/h. Poza tym moim zdaniem CBF wygląda zgrabniej, ładniej i bardziej sportowo na oryginalnej szybie - wiem kwestia gustu.
Pt cze 09, 2017 6:02 am
jawor13 napisał(a):
U mnie od tego czasu się trochę zmieniło. Nowa szyba Puig - jest wielkości oryginalnej, ale cała czarna w najniższym położeniu. Kask Schuberth C3 z SRC. Powiem tak ja na moto lubię czuć wiatr i mieć możliwość przy wysokich prędkościach w okolicach +200 ( używane bardzo rzadko ) schowania się za szybą. Testy przeprowadzone z intercomem: do 180 słychać mnie w miarę dobrze i ja też jestem w stanie prowadzić korespondencję. Muzykę słyszę nawet przy +200. Po zmianie kasku na C3 z arioh'a komfort jazdy super. Czuję wiatr i słychać szum, żadnych turbulencji.
Pt cze 09, 2017 5:34 pm
Wesoły Dyzio napisał(a):jawor, to Ty potrafisz pisać, jak jedziesz na moto ? Niezły z Ciebie kozak