N cze 08, 2014 6:10 pm
kornel napisał(a):Podłączę się pod temat, jutro planuje pierwsze przeloty swoją Nką, Myślę, że na starcie zmienię olej + filtr oleju, bo zalewana była rok temu i 3/4 tego czasu stała w garażu. Nasuwa mi się też kilka pytań Co do oleju czytałem już trochę i prawdopodobnie kupię półsyntetyk 10w30 albo 10w40 gdyby z tym pierwszym był jakiś większy problem, nie wiem natomiast nic o filtrze, czy zmiana jest w jakiś sposób uciążliwa? Czy jest duża różnica poza ceną pomiędzy filtrem hondy i zamiennikami?
Druga sprawa to mycie i smarowanko łańcucha, rozumiem, że w dokładnie takiej kolejności?
Jeden z moich znajomych polecił mi wymienić też płyn hamulcowy w ASO dla świętego spokoju (moto z 2005, 27kkm przebiegu, nie do końca znam szczegóły eksploatacji), warto? Ile taka zabawa może kosztować?
N cze 08, 2014 9:57 pm
Pn cze 09, 2014 5:33 am
Pn cze 09, 2014 8:39 am
Wt cze 10, 2014 1:25 pm
turos napisał(a):Przy okazji zmień sobie płyn chłodniczy, tak samo jak z płynem hamulcowym, co dwa sezony, najlepiej co sezon
Tutaj sprawa jest prosta: viewtopic.php?f=21&t=1535&hilit=wymiana+p%C5%82ynu#p38061
Śr cze 11, 2014 7:57 pm
Śr cze 11, 2014 8:32 pm
Wesoły Dyzio napisał(a):Czy żeście powariowali z tymi wymianami? Może jeszcze łańcuch raz na rok z całym napędem, olej w lagach, sprężynę, amortyzator. To jakaś paranoja co tu piszecie.
Śr cze 11, 2014 8:32 pm
Śr cze 11, 2014 8:34 pm
Wesoły Dyzio napisał(a):
ps. aaa, zapomniałem o oponach na początku i końcu sezonu
Cz cze 12, 2014 6:00 am
goramo napisał(a):Wesoły Dyzio napisał(a):
ps. aaa, zapomniałem o oponach na początku i końcu sezonu
Akurat niektórzy na tym forum, to muszą gumy zmieniać ze dwa razy w sezonie....