N maja 18, 2014 9:11 pm
N maja 18, 2014 10:05 pm
ZetKi napisał(a): Na filmach w necie na NC700X wszyscy jacyś tacy zgięci w pół jeżdżą, jakby na taborecie siedzieli.
N maja 18, 2014 10:10 pm
ZetKi napisał(a): (mam 190cm wzrostu i dość długie kończyny)
N maja 18, 2014 10:16 pm
Pn maja 19, 2014 5:29 am
Pn maja 19, 2014 6:02 am
ZetKi napisał(a):Adaptacja ... improwizacja ... zgodnie z rekomendacjami czeka mnie jazda z pasażyrskiego siodła, za szybą od Solarisa
Pn maja 19, 2014 8:41 am
ncxior napisał(a):Tu jest dobre rozwiązanie, mam to u siebie w Tigerze i robi robotę....... jak widać na filmie do nceka też są, przy dużych prędkościach można z otwartym kaskiem nie garbiąc sie przy dużym wzroście śmigać i ładnie wiatr to odprowadza
NC750X Cupula Givi D1111ST Deflector Airflow: http://youtu.be/m6NRclHRYZg
Pn maja 19, 2014 9:32 am
Pn maja 19, 2014 10:44 am
ncxior napisał(a):ZetKi napisał(a):Adaptacja ... improwizacja ... zgodnie z rekomendacjami czeka mnie jazda z pasażyrskiego siodła, za szybą od Solarisa
Pytanie tylko dlaczego chcesz kupować nc700x jeśli jest dostępny nc750x, no chyba że kupujesz używany sprzęt
Pn maja 19, 2014 2:08 pm
ZetKi napisał(a):ncxior napisał(a):ZetKi napisał(a):Adaptacja ... improwizacja ... zgodnie z rekomendacjami czeka mnie jazda z pasażyrskiego siodła, za szybą od Solarisa
Pytanie tylko dlaczego chcesz kupować nc700x jeśli jest dostępny nc750x, no chyba że kupujesz używany sprzęt
Kupuję nowy NC700XD.
Po cenniku daje mi to prawie 6kPLN uwzględniając promocję na akcesoria i różnicę w cenie 750 vs 700.
Idąc w akcesoria firm trzecich i tak zostaje około 5kPLN w różnicy cenowej.