Switch to full style
Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym
Odpowiedz

Re: Limit wzrostu na NC700X

Wt cze 09, 2015 5:36 pm

Kasiek napisał(a):A ta http://www.defender.net.pl/product-pol- ... 12-14.html ?

Mam taką. Nie jest zła ale trochę musiałem ją odgiąć bo kolidowała z handbarami. Jeśli myślisz o niej to bierz wersję z deflektorem za 550 bo potem deflektora PUIG nie dokupisz.
Widziałem też na ncku jakąś givi i powiem szczerze że wg. mnie wyglądała lepiej.

Re: Limit wzrostu na NC700X

Wt cze 09, 2015 5:39 pm

Kasiek napisał(a):Szukałam nie znalazłam, wiec podpinam pytanie tutaj. Szukam wyższej szyby niż ta oryginalna w NC750x bo cena którą proponują honda za wyższy oryginał to jakiś kosmos. A zdarza się polatać powyżej nieco szybciej i chyba będę musiała się przywiazać bo mnie zdmuchnie


Kasiek,
Nie wiem ile masz wzrostu, ale wysoka szyba to bardzo subiektywny wybór. I muszę Cię niestety zmartwić, dla jednego szyba Hondy będzie OK, dla innego będzie do kitu. To samo może być z szybą Puig, Givi, MRA czy Zero Gravity. Rozwiązaniem może też być to:
http://www.bruudtcnc.de/shop/product_in ... 750-x.html

Na angielskim forum NCeków temat wysokiej szyby powraca jak bumerang i nie ma niestety złotego środka:
http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic ... ing-screen
http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic ... e-a-screen
http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic ... the-nc700x

Osobiście moja droga z szybami była taka:
- standardowa Hondy
- standardowa Hondy + Bruudt adjusters,
- wysoka Hondy
- wysoka Hondy + Bruudt adjusters,
- teraz będzie wysoka Hondy i deflektor średni 25x14 cm Darkojarka, który czeka na mój przyjazd do PL i zobaczymy co z tego wyniknie...

Re: Limit wzrostu na NC700X

Wt cze 09, 2015 5:57 pm

Kasiek napisał(a):A ta http://www.defender.net.pl/product-pol- ... 12-14.html ?

Mam 183 i mogę tą szybę polecić.Zakupiłem ją po pierwszej przejażdżce na autostradzie.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

Re: Limit wzrostu na NC700X

Wt cze 09, 2015 7:30 pm

Mirek,

A co to za light bara masz domontowanego do tych gmoli Givi? Jakaś własna robota?

Pytam bo sam mam gmole Givi i od dłuższego czasu szukam sposobu jakby zamontować te same CREE ledy jak Twoje. Nie uśmiecha mi się ich montaż na gmolach, a wydawanie majątku na light bar Hondy też mi się nie widzi.

Re: Limit wzrostu na NC700X

Wt cze 09, 2015 8:32 pm

Radarman napisał(a):
Kasiek napisał(a):Szukałam nie znalazłam, wiec podpinam pytanie tutaj. Szukam wyższej szyby niż ta oryginalna w NC750x bo cena którą proponują honda za wyższy oryginał to jakiś kosmos. A zdarza się polatać powyżej nieco szybciej i chyba będę musiała się przywiazać bo mnie zdmuchnie


Kasiek,
Nie wiem ile masz wzrostu, ale wysoka szyba to bardzo subiektywny wybór. I muszę Cię niestety zmartwić, dla jednego szyba Hondy będzie OK, dla innego będzie do kitu. To samo może być z szybą Puig, Givi, MRA czy Zero Gravity. Rozwiązaniem może też być to:
http://www.bruudtcnc.de/shop/product_in ... 750-x.html

Na angielskim forum NCeków temat wysokiej szyby powraca jak bumerang i nie ma niestety złotego środka:
http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic ... ing-screen
http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic ... e-a-screen
http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic ... the-nc700x





Osobiście moja droga z szybami była taka:
- standardowa Hondy
- standardowa Hondy + Bruudt adjusters,
- wysoka Hondy
- wysoka Hondy + Bruudt adjusters,
- teraz będzie wysoka Hondy i deflektor średni 25x14 cm Darkojarka, który czeka na mój przyjazd do PL i zobaczymy co z tego wyniknie...



Tylko 170cm ale że latam z dużo szybszymi motocyklami niż mój to 160 -170km/h dla mnie to już męczarnia bo zwiewam. mimo ze jakieś piórko to nie jestem, kończy się zamiast na lekko pochylonej pozycji na leżeniu za szybką i nic niewidzeniu w lusterkach. Miałam oryginalna szybkę podniesiona na tych mocowaniach ale świst był taki że po pierwszym przejeździe drogą ekspresową natychmiast ja po staremu przemontowałam w garażu. Zawsze o Givi sie dobrze wypowiadać w różnych akcesoriach to chyba na rocznice ślubu sobie taki prezent zażyczę bo do urodzin za długo by czekać.

Re: Limit wzrostu na NC700X

Wt cze 09, 2015 8:38 pm

Kasia,
Ja po zmianie szyby na wysoką mam problem z zawirowaniami wokół kasku i po dłuższej jeździe na autostradzie, głowa mi pęka (zaznaczam ze używam stoperów w uszach, więc to nie od hałasu). Tak więc jak widzisz, kupisz szybę i w praniu się okaże jak się spisuje.

Jeśli planujesz w przyszłości zakup hand barów to uważaj bo nie wszystkie szyby Ci pozwolą na maksymalny skręt kierownicy przy zainstalowanych hand barach.

Re: Limit wzrostu na NC700X

Pn cze 22, 2015 9:46 pm

Lm261 napisał(a):

Mam 183 i mogę tą szybę polecić.Zakupiłem ją po pierwszej przejażdżce na autostradzie.


Ja mam wysoką od Hondy i we łbie mi huczy już powyżej 90km/h. Mierzę 190cm i szyba akcesoryjna Hondy podnosi powietrze prosto w wizjer kasku. Mam podobno "głośny" kask (Caberg Duke), który pewnie kiedyś zmienię ale póki co ratunku szukam w szybach/deflektorach. Dodatkowo dla utrudnienia mam handbary od KTMa które z szybką Hondy ładnie się zgrywają w zakresie pracy kierownicy. Kłopot w tym że testowanie krok za krokiem (kupowanie kolejnych modeli i typów szyb i deflektorów) doprowadzi mnie do bankructwa więc na razie czytam, mierzę, oglądam i ... jeszcze niczego nie osiągnąłem :wallbash:

Re: Limit wzrostu na NC700X

So maja 25, 2019 8:30 pm

Też mam problem z turbulencjami na 750X z wysoką szybą i deflektorem. Powietrze zamiast swobodnie szumieć cały czas uderza o kask. Będę próbować jeszcze z niską szybą.

Ktoś znalazł jakieś dobre rozwiązanie problemów? W stoperach też jakoś buzuje w głowie.

Re: Limit wzrostu na NC700X

N maja 26, 2019 8:07 pm

Dobre stopery i nic nie szumi nawet po kilku godzinach jazdy. Dobre są te w typie "choinki". Plastelinki i pianki mi nie podchodzą.

Re: Limit wzrostu na NC700X

N maja 26, 2019 8:36 pm

Jeśli występują turbulencje, to w grę wchodzi telepanie makówką, a na to żadne zatyczki nie pomogą. Będzie dudnienie i męczące wibracje. Mam 188 cm i turbulencje występowały w NC750X przy wysokiej szybie akcesoryjnej, która sięgała mi mniej więcej na wysokość ust.
W KTM mam jeszcze wyższą szybę z dużymi możliwościami regulacji wysokości oraz kąta pochylenia i bardziej oddaloną od głowy, niż ma to miejsce w NC. Tu też nie dało się uniknąć turbulencji, pomimo tak dużej elastyczności konfiguracji.
Dopiero zmiana kasku na dualowy, posiadający daszek i wąski, wysunięty do przodu profil, praktycznie zredukowała problem do zera. Największą robotę robi wspomniany daszek, który odbija strumień powietrza zawijający się za szybą i nie dopuszcza do powstania silnych turbulencji.
Polecam poeksperymentowanie w tym kierunku.

Tapatalknięte
Odpowiedz