Switch to full style
Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym
Odpowiedz

Re: Moc/ tłumik nc 700

Śr sie 05, 2015 6:10 am

Mam do Was drodzy koledzy pytanko. Nie mam niestety możliwości pojeździć nc700s( nikt nie ma w okolicy) a takie właśnie moto sobie upatrzyłem. Praktyczne i ekonomiczne. A jak wygląda sprawa zbierania się (odejścia, startu) np. spod świateł?! Można tym moto fajnie przyspieszyć? To są niskoobrotowe sprzęty dlatego , może głupio ale pytam.Podobnie z wyprzedzaniem!?.. Z góry dzięki za odp!

Re: Moc/ tłumik nc 700

Śr sie 05, 2015 7:21 am

Można. Do setki czy spod świateł w mieście tylko inne moto ma podejście. Zaczyna brakować mocy jedynie powyżej rzeczonej stówki i na wszelkiej maści ekspresówkach/autostradach jeśli chcesz bardziej poszaleć.

Re: Moc/ tłumik nc 700

Śr sie 05, 2015 10:19 am

Nie chodzi mi o szaleństwa. Zamierzam jeździć przepisowo. Do turystyki i do miasta. 140 km/h max autostradą czasami. Chodziło mi o to żeby nie być zawalidrogą i tanio podróżować sobie tu i tam czasami z szanowną małżonką:)...Dzięki!

Re: Moc/ tłumik nc 700

Śr sie 05, 2015 12:21 pm

No to do takiej jazdy będziesz miał aż nadto :bag:

PS
kupujesz nowy sprzęt?

Re: Moc/ tłumik nc 700

Śr sie 05, 2015 3:03 pm

Raczej tylko na używany mnie stać, tak do 15 tys zł. :) Fajny ma wygląd no i parametry dla mnie

Re: Moc/ tłumik nc 700

Śr sie 05, 2015 7:30 pm

Mając skrzynie DCT to nawet kilka lepszych moto zostawisz za sobą spod świateł (przynajmniej do pewnej predkosci).
Ja bym się nie martwił. NCek na pewno nie jest zawalidrogą[WHITE SMILING FACE]

Re: Moc/ tłumik nc 700

Cz sie 06, 2015 5:51 am

To skrzynia DCT lepsza/szybsza od manuala? Myślałem że zmieniając sam biegi będę robił to sprawniej, mając większą kontrolę nad motocyklem...

Re: Moc/ tłumik nc 700

Cz sie 06, 2015 7:17 am

Gibonek napisał(a):To skrzynia DCT lepsza/szybsza od manuala? Myślałem że zmieniając sam biegi będę robił to sprawniej, mając większą kontrolę nad motocyklem...


Nie ma szans żebyś sam robił to sprawniej, sam proces zmiany biegu jest dłuższy przy manualnej skrzyni, w DCT masz już zapięte kolejny bieg czekający na przejęcie napędu. Co ważne przy DCT też masz kontrolę nad zmianą biegów, w trybie MT sam je zmieniasz łopatkami na lewej manetce. Kolejnym argumentem przemawiającym za DCT jest specyfika pracy silnika NC700... to że jest niskoobrotowy co jest dość upierdliwe przy codziennym szuflowaniu biegami, szczególnie dla kogoś kto się przesiadł z jakiejś rzędowej 4cylindrowej 600tki czy czegoś podobnego. Tak naprawdę w mojej ocenie DCT jest najlepszą częścią tego moto... :cool: reszta jak schowek, spalanie, prowadzenie, cena i koszt utrzymania to dodatki :naughty:

Re: Moc/ tłumik nc 700

Cz sie 06, 2015 8:18 am

Ja jeżdżę NC700XA z manualem i spokojnie daję radę!
Silnik jest dość elastyczny, więc jak komuś nie zależy żeby cały czas mieć max moment obrotowy pod ręką to spokojnie na 6 biegu można i 60km/h jechać.
Mi ten motocykl odpowiada w 100%. Wygodna pozycja, bardzo oszczędny, fajnie wygląda:). Do codziennej jazdy w zupełności wystarczy.
Jeżdżę czasem z np. V-Stromem 650, czy SV 650 i wcale nie czuję żebym jakość odstawał, spokojnie można dotrzymywać kroku!

Re: Moc/ tłumik nc 700

Pn sie 10, 2015 8:50 am

Pytanie może trochę infantylne ale aby sobie trochę wyobrazić moc nc-ka zapytam czy w tym motocyklu przednie koło ochoczo rwie się do góry? Próbował ktoś?:)
Odpowiedz