N wrz 20, 2015 7:21 pm
Pn wrz 21, 2015 5:59 pm
N paź 04, 2015 5:33 pm
N paź 18, 2015 5:56 pm
Pt paź 30, 2015 9:49 am
Pt paź 30, 2015 10:32 am
Pt paź 30, 2015 12:27 pm
Nazarejski napisał(a):Podłączam się tu, żeby nie mnożyć wątków. Chodzi mi o plusy i minusy korzystania z topcase`a lub kufrów bocznych, w sytuacji, kiedy ma się wybór (np. krótki trip, gdy nie trzeba wykorzystywać wszystkich 3).
Planuję właśnie boczne - ale wąskie, zapewne GIVI E21.
(wolałbym pojemniejsze, ale E360 za bardzo odstają a np. KGR33 są już znacznie, znacznie droższe; kompromis w trójkącie gabaryty - pojemność - ceny to już zresztą inny temat ).
Topcase jest na pewno wygodniejszy w korkach.
Za to boczne obniżają środek ciężkości i (już nawet teoretycznie) możne je bardziej dociążyć.
A jak z kierowalnością? Zużyciem paliwa? Vmax?
Pt paź 30, 2015 1:00 pm
Pt paź 30, 2015 1:56 pm
Wesoły Dyzio napisał(a):Dedek, jak to boczne kufry nie mają wpływu na przeciskanie się w korkach ? O czym Ty piszesz ? Może miało być "mają wpływ na..."
Pt paź 30, 2015 2:08 pm
Dedek napisał(a):Wesoły Dyzio napisał(a):Dedek, jak to boczne kufry nie mają wpływu na przeciskanie się w korkach ? O czym Ty piszesz ? Może miało być "mają wpływ na..."
Nie mają w tym względzie, że poszerzają tył do mniej więcej szerokości kierownicy zatem przy płynnej jeździe w korku (gdzie nie "przerzucasz" motocykla na prawo i lewo żeby lusterek nie pourywać) nie ma żadnej różnicy to jak kierownica przejdzie to i dupa przechodzi