Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym
Pn paź 05, 2015 12:35 pm
Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy NCeka! Od kilku m-cy choruję na ten model ale jeszcze nie zdecydowałem się na zakup. Próbuję dowiedzieć się jak najwięcej. Ciekaw jestem czy NCek w ruchu miejskim nie będzie przegrywał startów spod świateł? Nie chodzi mi oczywiście o wyścigi z porsche czy ferrari na 1/4 mili lecz o dynamiczny start i nie blokowanie zwykłych samochodów. Moją małą 20-konną yamaszkę kręcę po7-8 tys. obrotów więc szybko odjeżdzam samochodom na starcie. W NCeku jednak ponoć nie da się tyle kręcić zatem moje obawy są uzasadnione. Honda jest jednak lepsza i pali tyle co moja 250-tka, ok. 4 litrów. Dlatego chcę się przesiąść. Wdzięczny będę za odpowiedzi użytkowników! Dzięki z góry!
Pn paź 05, 2015 12:39 pm
ja pierdole...mam "deża wi" ? ile jeszcze podobnych tematów założysz?
na motocyklu trzeba myśleć.
kup sobie rower.
Pn paź 05, 2015 12:50 pm
Ty a Tobie Patrick co odwaliło?
Kolega onanizuje się wiedzą na temat wymarzonego eNCka, ale jak widać ma problem z zakupem póki co. I możliwe że tak będzie jeszcze przez jakiś czas aż kupi, albo zacznie się onanizować innym modelem
Pn paź 05, 2015 1:06 pm
Gibonek napisał(a):Moją małą 20-konną yamaszkę kręcę po7-8 tys. obrotów więc szybko odjeżdzam samochodom na starcie. W NCeku jednak ponoć nie da się tyle kręcić zatem moje obawy są uzasadnione.
Biorąc pod uwagę, że NC-ek ma 5 z hakiem sekund do setki to naprawdę niewiele samochodów może go wyprzedzić na starcie, więc nie wiem czemu uważasz, że Twoje obawy są uzasadnione.
Pn paź 05, 2015 3:05 pm
Nie wiem jak NC-k w manualu, ale z DCT nie ma na starcie żadnych kompleksów nawet ze znacznie mocniejszymi sprzętami.
Pn paź 05, 2015 3:36 pm
Bloodhound napisał(a):Nie wiem jak NC-k w manualu, ale z DCT nie ma na starcie żadnych kompleksów nawet ze znacznie mocniejszymi sprzętami.
Potwierdzam.
W manualu tak samo.
Pn paź 05, 2015 5:32 pm
-patrick- napisał(a):ja pierdole...mam "deża wi" ? ile jeszcze podobnych tematów założysz?
na motocyklu trzeba myśleć.
kup sobie rower.
wrzuć na luz, walnij sobie piwko
A potem się posprząta
Gibon, jedź obejrzyj jakieś maszyny i się nimi przejedź to zobaczysz jak to jeździ.
Dane na papierze i odczucia z jazdy to dwa odległe światy
Pn paź 05, 2015 5:48 pm
Ok. Dzięki wszystkim za normalne odpowiedzi & pozdrawiam!
N paź 11, 2015 5:28 pm
Panie i Panowie,
Jestem szczęśliwym posiadaczem Hondy NcS 700 Dct.
Mam ją od 11 dni i chciałbym podzielić się spostrzeżeniami z jazdy po mieście:)
Honda Bardzo ładnie przyspiesza spod świateł pomaga w tym skrzynia automatyczna to ona jest tym co pociągnęło mnie w kierunku zakupu motocykla.
Nie mam żadnych kompleksów i same pozytywne wrażenia dotyczące przyspieszenia i i kultury pracy silnika.
Silnik ze swoim podobieństwem do silnika samochodowego i wysokim momentem obrotowym w zakresie średnich obrotów też zmotywował mnie do zakupu tego motocykla:)
Także estetyka zewnętrzna modelu S i X jest b. zadowalająca ( kupiłem S, ale X był tym pożądanym modelem).
Pozdrawiam
N paź 11, 2015 6:20 pm
Dzień dobry. Zapraszam do powitalni.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.