Korek wlewu oleju CBF500

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

Korek wlewu oleju CBF500

Postprzez jewgienij » Wt maja 24, 2016 7:55 pm

Nie wiem jak to się stało, ale zgubiłem dzisiaj korek wlewu oleju :bash: Normalnie w trakcie jazdy zauważyłem, że mam cały prawy but mokry i w poszukiwaniu przyczyny tego zjawiska dojrzałem dziurę w bloku silnika :O Nie wiem, czy ktoś złośliwy mi ukradł, jak się zatrzymałem w sklepie w drodze z pracy do domu, czy też parę dni temu nie dokręciłem i się odkręcił całkowicie od wibracji...

Do rzeczy: zadzwoniłem do salonu Hondy na Prymasa 1000-lecia i dowiedziałem się, że oryginału nie mają w całej Europie :wallbash: i że musieliby z Japonii ściągnąć. Wtf? Oczywiście najgorszy w tym wszystkim jest czas oczekiwania - 3-4 tygodnie, a ja w czwartek chciałem na motocyklowy długi weekend pojechać. Czy jest jakaś możliwość zatkania tego cholerstwa na szybko? Jakaś pasująca zwykła śruba + uszczelka? Bez kupowania tjuningowych korków za 200 zł?
jewgienij
Użytkownik
 
Posty: 153
Dołączył(a): Pn lip 07, 2014 5:02 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 36
Imię: Karol
Motocykl: CBF500
W siodle: <100 kkm

Re: Korek wlewu oleju CBF500

Postprzez goramo » Wt maja 24, 2016 8:15 pm

W larssonie kupisz aluminiowy za ~100zł
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Korek wlewu oleju CBF500

Postprzez jewgienij » Wt maja 24, 2016 8:40 pm

Na stronie larssona jest napisane w dziale "korki wlewu oleju", że dostępne są tylko w magazynie wysyłkowym.
jewgienij
Użytkownik
 
Posty: 153
Dołączył(a): Pn lip 07, 2014 5:02 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 36
Imię: Karol
Motocykl: CBF500
W siodle: <100 kkm

Re: Korek wlewu oleju CBF500

Postprzez bankus » Śr maja 25, 2016 6:23 am

niby nic a problem znaczny jest
Avatar użytkownika
bankus
Maniak
 
Posty: 1059
Dołączył(a): Śr wrz 23, 2015 10:19 am
Lokalizacja: SK
Imię: Mirek
Motocykl: sprzedany :(
W siodle: <100 kkm

Re: Korek wlewu oleju CBF500

Postprzez Wesoły Dyzio » Śr maja 25, 2016 6:36 am

jewgienij napisał(a):Nie wiem jak to się stało, ale zgubiłem dzisiaj korek wlewu oleju :bash: Normalnie w trakcie jazdy zauważyłem, że mam cały prawy but mokry i w poszukiwaniu przyczyny tego zjawiska dojrzałem dziurę w bloku silnika :O Nie wiem, czy ktoś złośliwy mi ukradł, jak się zatrzymałem w sklepie w drodze z pracy do domu, czy też parę dni temu nie dokręciłem i się odkręcił całkowicie od wibracji...

Do rzeczy: zadzwoniłem do salonu Hondy na Prymasa 1000-lecia i dowiedziałem się, że oryginału nie mają w całej Europie :wallbash: i że musieliby z Japonii ściągnąć. Wtf? Oczywiście najgorszy w tym wszystkim jest czas oczekiwania - 3-4 tygodnie, a ja w czwartek chciałem na motocyklowy długi weekend pojechać. Czy jest jakaś możliwość zatkania tego cholerstwa na szybko? Jakaś pasująca zwykła śruba + uszczelka? Bez kupowania tjuningowych korków za 200 zł?

Jak chcesz i będzie pasować od 600, to mogę pożyczyć swój, bo nie będę jeździć do przyszłego tygodnia. Ale najpierw zadzwoń do MCS na Prymasa 1000 lecia, może coś pomogą. Jakby co to dawaj znać.
Jedź wolniej, myśl szybciej Obrazek


Obrazek
Wesoły Dyzio
Nightmare
 
Posty: 5502
Dołączył(a): Cz sty 17, 2013 10:45 am
Lokalizacja: Pruszków, Warszawa
Wiek: 56
Imię: Jacek
Motocykl: CBF 600SA '10
W siodle: <100 kkm

Re: Korek wlewu oleju CBF500

Postprzez Kotin » Śr maja 25, 2016 6:51 am

Avalona pytaliście, czy nie może czegoś zdobyć?
Będę dziś w Plazie, mogę go zapytać, jeśli trzeba.
Patrz gdzie jedziesz, bo pojedziesz gdzie patrzysz!
Avatar użytkownika
Kotin
Fanatyk
 
Posty: 2170
Dołączył(a): Pn mar 25, 2013 5:58 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz., Warszawa
Imię: Darek
Motocykl: Yamaha FJR
W siodle: 100-200 kkm

Re: Korek wlewu oleju CBF500

Postprzez Turos » Śr maja 25, 2016 7:04 am

Poszukaj w WWA na allegro są korki z termometrem. Jak masz suwmiarkę zmierz średnicę gwintu i zawsze można dobrać jakikolwiek korek.
http://allegro.pl/termometr-oleju-honda ... 88569.html
wychodzi że to fi20 jest :)
Może w jakimś metalowym w pobliżu coś takiego dobiorą? :)
...be brave like those Soldiers who die in a battle...
Avatar użytkownika
Turos
Nightmare
 
Posty: 7617
Dołączył(a): Pn lip 09, 2012 7:26 am
Lokalizacja: Otwock koło WWA
Wiek: 35
Imię: Robert
Motocykl: FZ6 Fazer
W siodle: <100 kkm

Re: Korek wlewu oleju CBF500

Postprzez Avalon » Śr maja 25, 2016 7:34 am

Korka na stanie nie mamy.
Ref. 15651-GB4-790 cena 36,90 PLN, ale dostępność dopiero 10/06
Do kpl. przydał by się o-ring 91307-035-000 cena 8,61 PLN

Katalog pokazuje zamienność tylko CB500/CBF500 oraz XR50
Malcolm Young RIP 1953-2017
Avatar użytkownika
Avalon
Fanatyk
 
Posty: 3097
Dołączył(a): N paź 16, 2011 4:17 pm
Lokalizacja: Dawniej Wa-wa, teraz wieś na Mazowszu
Wiek: 59
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF1000A '8
W siodle: 100-200 kkm

Re: Korek wlewu oleju CBF500

Postprzez Kotin » Śr maja 25, 2016 7:40 am

Avalon napisał(a):Korka na stanie nie mamy.
Ref. 15651-GB4-790 cena 36,90 PLN, ale dostępność dopiero 10/06
Do kpl. przydał by się o-ring 91307-035-000 cena 8,61 PLN

Katalog pokazuje zamienność tylko CB500/CBF500 oraz XR50


Dzięki za info, w takim razie pożyczenie od Dyzia pewnie nie wchodzi w grę.
Trzeba szukać rozwiązania wśród VIP'ów.
Patrz gdzie jedziesz, bo pojedziesz gdzie patrzysz!
Avatar użytkownika
Kotin
Fanatyk
 
Posty: 2170
Dołączył(a): Pn mar 25, 2013 5:58 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz., Warszawa
Imię: Darek
Motocykl: Yamaha FJR
W siodle: 100-200 kkm

Re: Korek wlewu oleju CBF500

Postprzez tombartosz » Śr maja 25, 2016 8:02 am

jewgienij napisał(a):Czy jest jakaś możliwość zatkania tego cholerstwa na szybko? Jakaś pasująca zwykła śruba + uszczelka? Bez kupowania tjuningowych korków za 200 zł?


Mogę podsunąć taki patent: bierzesz gumową (olejoodporną :P ) rurkę o średnicy zbliżonej do otworu, w nią wkładasz śrubę z 2 podkładkami (tak, żeby rurka pomiędzy podkładkami), dalej na śrubę zakładasz nakrętkę. Całość wkładasz w miejsce po korku łbem śruby do środka. Kombinerkami trzymasz za koniec wystającego gwintu i skręcasz nakrętkę. Podkładki ściskają gumową rurkę która "puchnie" i zamyka otwór. Dla pewności można na koniec dołożyć drugą nakrętkę.
Avatar użytkownika
tombartosz
Znawca
 
Posty: 207
Dołączył(a): Pn lip 08, 2013 8:33 am
Lokalizacja: Warszawa (okolice)
Motocykl: CBF 1000, GS500
W siodle: <100 kkm

Następna strona

Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości