Switch to full style
Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym
Odpowiedz

VFR800X Crossrunner

Cz cze 09, 2016 8:48 pm

Koleżanki, Koledzy,
Jeździ ktoś z Was VFR800X Crossrunner (nowy model, bodajże od 2015)? Rozważam zmianę moto i to jest jeden z modeli, który wzbudził moje zainteresowanie. Przejechałem się kawałek tym motocyklem, ale dystans był zdecydowanie za krótki żebym mógł sobie wyrobić zdanie.
Pytania do użytkowników (najchętniej wysokich - około 190 cm):
1. jak moto sprawdza się w trasie? Zastanawiam się czy przy moim wzroście nie będzie trochę niewygodne (teraz jeżdżę V-Stromem 650)
2. Jakie jest realne zużycie paliwa (ile km na baku robicie w mieście/trasie)?
3. Jak ten motocykl znosi lekki teren (polne drogi, szutry)?

Poza tym prośba o inne ciekawe uwagi i opinie użytkowników.

Z góry dzięki i pozdrawiam!

Re: VFR800X Crossrunner

Pt cze 10, 2016 8:10 pm

Nikt? Nic?

Re: VFR800X Crossrunner

Pt cze 10, 2016 9:22 pm

Ktoś chyba nawet sprzedaje właśnie lub nie dawno sprzedawał... Tylko mi umknęło kto. Poszukaj.

Re: VFR800X Crossrunner

Pt cze 10, 2016 11:35 pm

raphi napisał(a):Ktoś chyba nawet sprzedaje właśnie lub nie dawno sprzedawał... Tylko mi umknęło kto. Poszukaj.


Widziałem, ale to był stary model a mnie interesuje nowy. W każdym razie dzięki! :)

Re: VFR800X Crossrunner

So cze 11, 2016 5:25 am

Na forum nie kojarzę posiadacza tego modelu, widziałem go tylko w salonie.
Również nie kojarzę by ktoś tu miał VFR 1200 X Crosstourer.

Na forum jeden z kolegów ma VFR1200F, ale to zupełnie inna bajka.

Re: VFR800X Crossrunner

Pn cze 13, 2016 9:57 am

Ja jestem właścicielem starszego modelu Crossrunnera, który właśnie sprzedaję na naszym forumowym bazarze :biggrin:

Re: VFR800X Crossrunner

Pn cze 27, 2016 10:10 pm

Odbyłem jazdę testową Africą i chyba będę szedł w tę stronę ;)

Re: VFR800X Crossrunner

Śr paź 19, 2016 10:03 am

Hej jestem szczęśliwym posiadaczemPosiadaczem crossrunnera od końca sierpnia . przejechałem ok.2000 km im więcej nim jeżdżę tym bardziej się przekonuje. Z wad to trochę za mała szyba wiec wymieniłem na kappa i jest zupełnie inaczej reszta to same zalety… trochę na początku musiałem przyzwyczaić się do pozycji …nogi są ugięte jak na sporcie . Przesiadłem się z TDM tam było trochę inaczej (nogi bardziej wyprostowane)
Silnik ,kultura pracy bajka VTEC nie miałem z tym wcześniej do czynienia i bardzo pozytywnie jestem zaskoczony.
Ale konkretniej jest to motocykl naprawdę mający wiele cech … jeżeli nie przekraczasz 6800 obr/nim to masz sprzęta z pułki 650 czyli jakieś 65 KM i ok 50 momentu czyli takie V-Strom 650 czy coś w tym stylu odkręcasz manetkę powyżej wchodzi w charakterystykę sporta czyli VFR 800F ale pozycja nadal bardzo wygodna jeżeli skręcisz trochę zawieszenie będzie twardy i faktyczne na drodze jak sport … jeżeli planujesz jazdę w koiło komina po wioskach gdzie asfalty są nie równe i zdążają się dziury po dopuszczeniu zawieszenie wszystkie nierówności super wybiera… trafi się droga szutrowa zmieniasz kontrolę trakcji i można trochę po udawać krossa choć to w bardzo ograniczonym zakresie ze względu na rodzaj opon . Nie próbowałem jak by się zachowywał pry oponach bardziej przystosowanych do terenu. Moto bardzo wygodne ja 178 cm wzrosty dla lepszej kontroli moto właśnie na szutrach ma obniżone siedzenie do 815 cm . Wygląd dla mnie ok.

Re: VFR800X Crossrunner

Pt maja 17, 2019 8:33 am

witam,
jestem posiadam sprzętu vfr800x rc80, nowy nabytek i szukam kogoś z okolic Kostrzyna nad Odra z takim sprzętem do porównania, chodzi mi głownie o odgłosy z serducha, może być vfr800Fi ??? RC79 serce jest to samo :).
pozdrawiam wszystkich

Re: VFR800X Crossrunner

So lut 05, 2022 10:15 am

Widzę, że temat dość mocno przyschnął, więc może po jakimś czasie uda się go odgrzać.
Z moich dotychczasowych spostrzeżeń wynika, że posiadaczy tego modelu nie ma u nas zbyt wielu. Trudno też znaleźć akcesoria dedykowane dla tego modelu, nie mówiąc już o filmikach instruktażowych. Taki model niszowy, ale dla mnie jako jednosezonowego użytkownika super sprzęt. W zimowej przerwie wymieniłem szybę na GIVI, bo fabryczna za niska i jak jechało się po nierównościach to tak jakoś "telepotała";). Zakupiłem jeszcze przedłużenie przedniego błotnika i osłony na chłodnice: górną i olejową. Przede mną montaż tego. Może ma ktoś doświadczenie i podzieli się tutaj. Nie żebym nie dał rady, bo wychodzę z założenia, że "ludzie to robią", ale miło by było i łatwiej jak ktoś pomoże;
Odpowiedz