Obsługa serwisowa skrzyni DCT

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

Re: Obsługa serwisowa skrzyni DCT

Postprzez Turos » Pn kwi 29, 2019 6:06 am

damikss napisał(a):Znalazłem ciekawy filmik, co do filtrów oleju

https://www.youtube.com/watch?v=j15x1umneYI

Piękne wizualizacje marketingowe na filmie :D
...be brave like those Soldiers who die in a battle...
Avatar użytkownika
Turos
Nightmare
 
Posty: 7617
Dołączył(a): Pn lip 09, 2012 7:26 am
Lokalizacja: Otwock koło WWA
Wiek: 35
Imię: Robert
Motocykl: FZ6 Fazer
W siodle: <100 kkm

Re: Obsługa serwisowa skrzyni DCT

Postprzez Bloodhound » Pn kwi 29, 2019 7:15 am

Stosuję HF117, a wcześniej jakiś inny zamiennik od 2015 i zero problemów z DCT. Moto ma prawie 40 kkm.
Olej, to sprawdzony w boju syntetyk Millers ZFS 10W40.
Ci do materiału marketingowego Toyoty - z kolorem przepracowanego oleju jest dokładnie odwrotnie. Bałbym się stosować coś, co nie zmienia barwy, bo to znaczy, że nie usuwa skutecznie zanieczyszczeń powstających W KAŻDYM silniku spalinowym. Z kolei filtr ma filtrować zanieczyszczenia stałe do pewnej minimalnej wielkości, a nie oczyszczać olej z rozpuszczonej w nim sadzy, popiołów i nagaru. Nie budujcie swojej wiedzy na materiałach marketingowych, bo zrobicie sobie krzywdę próbując latać po wypiciu pewnego napoju cuda czyniącego. ;-)

Tapatalknięte
If it has pistons or tits, it must be expensive.
Avatar użytkownika
Bloodhound
Miłośnik
 
Posty: 521
Dołączył(a): So wrz 06, 2014 9:39 am
Lokalizacja: SZY
Wiek: 54
Imię: Jacek
Motocykl: NC/KTM
W siodle: 100-200 kkm

Re: Obsługa serwisowa skrzyni DCT

Postprzez Lm261 » Pn kwi 29, 2019 7:25 am

Bloodhound napisał(a):Stosuję HF117, a wcześniej jakiś inny zamiennik od 2015 i zero problemów z DCT. Moto ma prawie 40 kkm.
Olej, to sprawdzony w boju syntetyk Millers ZFS 10W40.
Ci do materiału marketingowego Toyoty - z kolorem przepracowanego oleju jest dokładnie odwrotnie. Bałbym się stosować coś, co nie zmienia barwy, bo to znaczy, że nie usuwa skutecznie zanieczyszczeń powstających W KAŻDYM silniku spalinowym. Z kolei filtr ma filtrować zanieczyszczenia stałe do pewnej minimalnej wielkości, a nie oczyszczać olej z rozpuszczonej w nim sadzy, popiołów i nagaru. Nie budujcie swojej wiedzy na materiałach marketingowych, bo zrobicie sobie krzywdę próbując latać po wypiciu pewnego napoju cuda czyniącego. ;-)

Tapatalknięte

Mam ten sam filtr i olej,cena prawie o 50% niższa oryginałów.Bez uwag.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Lm261
Użytkownik
 
Posty: 156
Dołączył(a): So lip 05, 2014 7:41 am
Imię: Mirek
Motocykl: Nc750xde
W siodle: <100 kkm

Re: Obsługa serwisowa skrzyni DCT

Postprzez onlinemaster » Pn kwi 29, 2019 7:28 am

damikss napisał(a):Znalazłem ciekawy filmik, co do filtrów oleju

https://www.youtube.com/watch?v=j15x1umneYI


Widziałem już wcześniej ten film, to właśnie może być tylko marketing Toyoty, każdy swoje gówno chwali (takie przysłowie)
Żeby sie o tym przekonać, musiał byś samemu taki test przeprowadzić, by sprawdzić, czy w rzeczywistości ten filtr filtruje tak dobrze, w dzisiejszych czasach nie ufaj nikomu i niczemu
Obrazek
It's never too late to have a happy childhood!
Avatar użytkownika
onlinemaster
Użytkownik
 
Posty: 25
Dołączył(a): Wt wrz 13, 2016 3:31 pm
Lokalizacja: Śląskie
Wiek: 50
Motocykl: Honda NC700XD DCT
W siodle: <100 kkm

Poprzednia strona

Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości