Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym
Pt paź 28, 2016 4:53 pm
Hej. Zastanawiam się czy dwu sprzęgłowa automatyczna skrzynia biegów DCT wymaga okresowych przeglądów/regulacji?
Czytałem ostatnio o dwu sprzęgłowych skrzyniach w samochodach i tam przewidziane są oprócz wymiany oleju i filtra regulacje zwane chyba adaptacjami (mogłem źle nazwać), jak to jest w motocyklu NC700X DCT ?
Pt paź 28, 2016 7:10 pm
Ztcw to nic takiego nie występuje. Tylko uczule Cie na wymianę filtra dct, serwisówka mówi co 24. Guzik prawda, po15 jest czarny. Trza co 12.
Pt paź 28, 2016 10:32 pm
Glub napisał(a):po15 jest czarny. Trza co 12.
no już właśnie gdzieś tu na forum wyczytałem że po 15 nadaje się do wymiany, trudno, wymienimy pomimo że śpiewają za niego 5 dych
Ostatnio edytowano So paź 29, 2016 10:03 pm przez
onlinemaster, łącznie edytowano 1 raz
So paź 29, 2016 8:27 am
Trudno ale to nie jest az tak wysoki koszt dbania o maszynę.
So paź 29, 2016 8:44 am
Glub napisał(a):Trudno ale to nie jest az tak wysoki koszt dbania o maszynę.
Mimo wszystko za filtr który do każdego innego motocykla kosztuje 15 zeta, tu chcą 50, tylko dlatego że ma ciut inne wymiary i przeznaczenie, złodziejstwo i tyle
szkoda że nie mam żadnego znajomego w jakimś sklepie lub hurtowni moto to by mi coś dopasował
So paź 29, 2016 10:30 am
Ten filtr jest podobny do filtra paliwa/lpg, twierdzi znajomy mechanik... Moze z tego segmentu udało by sie cos podebrać taniej.
Pytanie tylko czy wkład filtrujący jest identyczny i/lub ma podobne właściwości filtrujące.
Edit: to jest dodatkowy filtr oleju. Podstawowy kosztuje tyle samo co do innych moto.
So paź 29, 2016 1:47 pm
onlinemaster napisał(a):Hej. Zastanawiam się czy dwu sprzęgłowa automatyczna skrzynia biegów DCT wymaga okresowych przeglądów/regulacji?
Czytałem ostatnio o dwu sprzęgłowych skrzyniach w samochodach i tam przewidziane są oprócz wymiany oleju i filtra regulacje zwane chyba adaptacjami (mogłem źle nazwać), jak to jest w motocyklu NC700X DCT ?
Mam dwu sprzęgłową skrzynię w samochodzie i nic takiego co napisałeś nie trzeba robić.
So paź 29, 2016 2:28 pm
Wesoły Dyzio napisał(a):Mam dwu sprzęgłową skrzynię w samochodzie i nic takiego co napisałeś nie trzeba robić.
Czytałem ostatnio o dwu sprzęgłówkach w Fordzie i pisali że niby coś takiego jest na liście przeglądu technicznego w modelach z tą skrzynią co 60 tys. km. przy wymianie oleju a co najciekawsze autoryzowany serwis o tym nie wiedział, dopiero klient pokazał mu to czarno na białym gdzieś w serwisówce
So paź 29, 2016 2:30 pm
U Dyzia może być suche sprzeglo.
So paź 29, 2016 6:23 pm
onlinemaster napisał(a):Glub napisał(a):po15 jest czarny. Trza co 12.
no już właśnie gdzieś tu na forum wyczytałem że po 12 nadaje się do wymiany, trudno, wymienimy pomimo że śpiewają za niego 5 dych
Tu macie ludkowie tańszy zamiennik filtra oleju do DCT. W żony NC-ku wymieniałem w ubiegłym sezonie i wszystko gra, żadnych problemów.
http://motoczesci24h.pl/filtr-oleju-mli ... c,160.html
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.