Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym
So paź 29, 2016 8:27 pm
Extra, ale w opisie nie znajduje informacji ze pasuje do hondy z dct.
Czyzby ten rodzaj filtra byl uzywany w innych motocyklach?
To jakis standardowy filtr, ktory honda wykorzystała do filtrowania oleju w ukladach z DCT, czy też patent hondy?
So paź 29, 2016 9:22 pm
Oryginalny Hondy za ma symbol 15412-MGS-D21. M.Line podaje, że ich filtr jest bezpośrednim zamiennikiem 15412-MGS-D21. Porównywałem oba filtry - oryginał z zamiennikiem i istotnych różnic się nie dopatrzyłem. Honda raczej nie opracowała nowego filtra specjalnie dla jednego modelu motocykla i to jeszcze tylko w wersji z DCT - NC to budżetowy sprzęt, a to oznacza, że sięga się do szuflady po gotowe rozwiązania gdzie to tylko możliwe. Filtr może być i raczej jest mało popularny, bo jego wydajność jest niewielka, więc do filtrowania głównych obiegów smarowania silnika się nie nadaje. Jedynie w małych jednostkach np. skuterach lub innych urządzeniach. W DCT obsługuje dodatkowy obieg smarowania. To czy producent filtra podaje lub nie podaje jego zastosowanie kompletnie o niczym nie świadczy.
Jak wcześniej napisałem, rok temu zakupiłem, założyłem, przelatany bezproblemowo cały sezon.
So paź 29, 2016 10:09 pm
no to mamy zamiennik za uczciwe pieniądze
Ostatnio edytowano So paź 29, 2016 10:13 pm przez
onlinemaster, łącznie edytowano 1 raz
So paź 29, 2016 10:12 pm
Tośmy sobie popisali.
N paź 30, 2016 11:54 am
To wiele wyjasnia:)
Nawet jesli by go zmieniac do 6 tysi to i tak bedzie sie opłacać.
N paź 30, 2016 8:05 pm
Glub napisał(a):Nawet jesli by go zmieniac do 6 tysi to i tak bedzie sie opłacać.
nie popadaj w paranoję
Pn paź 31, 2016 6:40 am
To nie paranoja... juz mam przygodę z dct bo mama honda kazała co 24 zmieniać..
Pn paź 31, 2016 9:15 am
Potwierdzam, w NC700S znajomej zmieniliśmy dokładnie na ten zamiennik. Wszystko hula aż miło.
Pn paź 31, 2016 1:48 pm
To nic dziwnego... Taki filtr jest jakby pozbawiony obudowy bo obudową jest silnik... Wklad=filtr. Tym bardziej ze ten filtr jest po zasadniczym. Jego zadanie to filtrowanie oleju idacego do elektrozaworów sterujacych sprzęgłem.
Latwiej zmiescic taki filter w obudowe sprzegla niz dolozyc drugi filtr identyczny z pierwszym
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.