Switch to full style
Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym
Odpowiedz

CB 750 - niskie obroty

N gru 11, 2016 7:57 pm

Cześć.

Kilka dni temu odpaliłem moją sevenke (było jakieś 10 stopni). Ostatnio była odpalana jakieś 2-3 miesiące temu więc trochę musiałem pokręcić. Odpaliła i zostawiłem na ssaniu i po ok dwóch minutach zamiast obroty ciągle się podnosić do ok 4 tys. spadły do ok. 2-2,5 tys. i powoli falowały.
Po wyłączeniu ssania obroty spadły na ok. tys. obrotów, lekko kręcąc manetką słyszę jakby nie palił na wszystkie świece.
Zostawiłem na kilka min. na lekkim ssaniu i po dodaniu gazu już normalnie zwiększały się obroty ale nie utrzymywały się na poziomie 1-1,2 tys. a spadały poniżej 500 i falowały. Musiałem mieć włączone lekko ssanie by nie zgasł. Silnik już był dobrze rozgrzany.

Proszę o pomoc. Co może być przyczyną tak niskich obrotów? Olej i filtr wymienię na wiosnę.
Z motorami to nie mam dużego doświadczenia, tym bardziej z sevenką, w WSK 125 potrafiłem wymienić tarcze sprzęgłowe i rozrząd lecz to troche inna technologia. Z waszą pomocą może coś wskóram. :thumbsup:

Re: CB 750 - niskie obroty

Pn gru 12, 2016 6:31 pm

żaden ze mnie znawca, ale czy nie ciągnie gdzieś lewego powietrza?

Re: CB 750 - niskie obroty

Wt gru 13, 2016 8:33 pm

Krzysiu21 napisał(a):Cześć.

w WSK 125 potrafiłem wymienić tarcze sprzęgłowe i rozrząd lecz to troche inna technologia. Z waszą pomocą może coś wskóram. :thumbsup:


To rzeczywiście zupełnie inna technologia :eek:

Re: CB 750 - niskie obroty

Śr gru 14, 2016 11:23 am

Musisz podregulować wolne obroty, przy dużej zmianie temperatur zaleca się korekcję.

Pewnie przez ciężki rozruch zalałeś świece i trochę pomęczył się na którymś cylindrze, czy dwóch. Możliwe gaźniki do czyszczenia. Ssanie może też z tego powodu wariować, ale i może trzeba wyregulować na szynie, czy lince (jak jest)

Re: CB 750 - niskie obroty

Śr gru 14, 2016 3:06 pm

Rozrząd w WSK ? :eek:

:lol: :lol: :lol:

Re: CB 750 - niskie obroty