Glub napisał(a):Okurde! Nie wiedzialem ze trenuje gymhane:D
Co do odpowietrzania to fakt. Ale uwazam ze dla średniego uzytkownika to rozwiazanie bardzo dobre.
Może założyć taki odpowietrznik
http://sklep.helperformance.pl/index.ph ... &id_lang=7
Glub napisał(a):Okurde! Nie wiedzialem ze trenuje gymhane:D
Co do odpowietrzania to fakt. Ale uwazam ze dla średniego uzytkownika to rozwiazanie bardzo dobre.
Turos napisał(a):Glub napisał(a):Decyzję Hondy dot rezygnacji z cabs uważam za chybioną... Zmniejsza to bezpieczenstwo kierownika
Nie do końca się z tym zgodzę. CABS powoduje, że przód też hamuje w momencie wciskania tylnego hamulca. Może to spowodować "podcięcie" przedniego koła podczas manewrowania pomiędzy autami. Dodatkowo powoduje, że przednie zawieszenie zaczyna się składać. Nie muszę chyba mówić co się stanie gdy podczas ciasnego zawracania wcisniemy przedni hamulec?
Tylny hamulec powoduje stabilizację motocykla właśnie podczas ciasnych manewrów, slalomów (między autami) czy ciasnym zawracaniu. Nie jest to tylko moja teoria. Zapytaj kogoś kto trenuje np. Gymkhanę motocyklową
Dlatego Honda odchodzi od CABSu. Trzeba się nauczyć używać obu hamulców w sytuacji awaryjnej i tyle.
Bloodhound napisał(a):C-ABS to taka proteza dla tych, którzy z jakiegoś powodu nie chcą lub nie potrafią właściwie korzystać z hamulców w moto. Na luźnym podłożu to ze sprzężonym układem trzeba uważać. Na czarnym z kolei, najlepiej wyrobić sobie nawyk korzystania z obu jednocześnie. Nie ma nawyku, to w razie "W" nie będzie optymalnego wykorzystania dostępnej siły hamowania.
Tylny hebel w NC faktycznie nie powala, ale jest wystarczająco skuteczny, żeby wydatnie wspomóc przód. Większa efektywność tylnego hamulca przy takiej geometrii moto, rozłożeniu masy i szerokości opony nie będzie możliwa. Wystarczy go potraktować jako wspomagacz przedniego i/lub stabilizator przy wolnych manewrach i będzie dobrze.
Bloodhound napisał(a):
Tylny hebel w NC faktycznie nie powala, ale jest wystarczająco skuteczny, żeby wydatnie wspomóc przód. Większa efektywność tylnego hamulca przy takiej geometrii moto, rozłożeniu masy i szerokości opony nie będzie możliwa. Wystarczy go potraktować jako wspomagacz przedniego i/lub stabilizator przy wolnych manewrach i będzie dobrze.
Powrót do Szosowo - turystyczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości