NC700 - opony

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

Re: NC700 - opony

Postprzez Avalon » Cz mar 09, 2017 9:04 pm

"Michalin" ma teraz promocje na PR4
Przy zakupie kpl i zarejestrowaniu zakupu na www, zwracają na konto 85 zeta.
Malcolm Young RIP 1953-2017
Avatar użytkownika
Avalon
Fanatyk
 
Posty: 2506
Dołączył(a): N paź 16, 2011 4:17 pm
Lokalizacja: Dawniej Wa-wa, teraz Mszczonów
Wiek: 53
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF1000A '8
W siodle: 100-200 kkm

Re: NC700 - opony

Postprzez Michaan » N lip 23, 2017 8:35 pm

Ja mam fabryczne Dunlop D609 i przednia po 11 tyś się kończy a tył jest tak gdzieś w 60% zużyty. Na mokrym nie mam do nich pełnego zaufania i zastanawiam się czy będzie ok zamienić póki co tylko przód na PR3 lub 4 ale jak to się będzie miało do współgrania z tylną?
Michaan
Nowicjusz
 
Posty: 7
Dołączył(a): N kwi 24, 2016 5:17 pm
Lokalizacja: Opole
Wiek: 42
Imię: Andrzej
Motocykl: Honda NC 750X
W siodle: <100 kkm

Re: NC700 - opony

Postprzez niko02 » Pn lip 24, 2017 11:32 am

METZELER ROADTEC Z8 INTERACT - dzisiaj zakupiłem, wymiana przy przebiegu 20 000km.
Obrazek Integra RC62 2012
ObrazekBurgman AN 650 2006

Moja Integra :) - OPIS

HISTORIA
Romet 50T-1 -> Simson S51-> CZ 350 -> CB600 Hornet -> CB 1000RR -> Burgman K1 400 -> Burgman AN 650 -> Raptor 350 -> Komar "Sztywniak"
Avatar użytkownika
niko02
Użytkownik
 
Posty: 28
Dołączył(a): Śr cze 21, 2017 8:54 am
Lokalizacja: Zduńska Wola
Wiek: 32
Imię: Michał
Motocykl: NC 700D Integra
W siodle: <100 kkm

Re: NC700 - opony

Postprzez 123 » Pn lip 24, 2017 8:31 pm

Z8 nie polecam jeżeli ktoś jeździ w niskich temperaturach (-15 do +5), wyjątkowo łatwo wpadają w poślizg w porównaniu np. do PR4, na których spokojnie można jeździć poniżej zera.
123
Użytkownik
 
Posty: 91
Dołączył(a): Śr lip 10, 2013 6:49 pm
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: MT-09

Re: NC700 - opony

Postprzez Slayer » Pt wrz 22, 2017 6:49 am

woodysurf napisał(a):Raczej skłaniam się ku typowo szosowym gumom. Nie ma się co łudzić, że NC'ek to enduro :)


Chodzi o to, że są to jedyne natywne opony całoroczne m+s do tego motocykla.
Slayer
Użytkownik
 
Posty: 77
Dołączył(a): Pt maja 08, 2015 5:50 am

Re: NC700 - opony

Postprzez Lm261 » Pt wrz 22, 2017 7:07 am

123 napisał(a):Z8 nie polecam jeżeli ktoś jeździ w niskich temperaturach (-15 do +5), wyjątkowo łatwo wpadają w poślizg w porównaniu np. do PR4, na których spokojnie można jeździć poniżej zera.

Co piszą inni :question:
http://www.moto-opinie.info/?action=show&id_produktu=70
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Lm261
Użytkownik
 
Posty: 107
Dołączył(a): So lip 05, 2014 7:41 am
Imię: Mirek
Motocykl: Nc750xde
W siodle: <100 kkm

Re: NC700 - opony

Postprzez 123 » Pt wrz 22, 2017 6:35 pm

nie rozumiem o co pytasz?
123
Użytkownik
 
Posty: 91
Dołączył(a): Śr lip 10, 2013 6:49 pm
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: MT-09

Re: NC700 - opony

Postprzez Pablo80 » Wt paź 17, 2017 6:42 pm

zibi napisał(a):fabrycznie posiadałem Metzelery interact Z8 wystrzymywały 25-26 kkm, później miałem dwa komplety Michelin PR 4 i również wytrzymywały 25-26 kkm. Z tym ze PR4 jakoś lepiej trzymały w moim przekonaniu. Teraz fabryczne dostałem Dunlop Trailmax.

Wow, niezłe masz przebiegi na oponach! Fabryczne Metzelery Interact Z8, tył wymieniłem po ok 18 tyś, Michelin PR4 wytrzymał 16 tyś. Wytrzymałby pewnie jeszcze z 4 tysiące ale wyjeżdżałem na Bałkany i miałem w planach trochę szutrów wiec wymieniłem wcześniej, aby się nie zdziwić. Ale nie wyobrażam sobie jak można osiągnąć przebiegi rzędu 25 tyś. :cheers:
Avatar użytkownika
Pablo80
Nowicjusz
 
Posty: 15
Dołączył(a): Cz maja 04, 2017 10:28 pm
Lokalizacja: ŁDZ
Motocykl: NC700Xa
W siodle: <100 kkm

Re: NC700 - opony

Postprzez Pablo80 » Wt paź 17, 2017 8:43 pm

A teraz pytanie o obony on/off coś w okolicy 70/30 na nasze 17 calowe obręcze.
Niewiele "fajnych" opon, które dedykowane są dla innych małych turystycznych"enduro" można znaleźć w rozmiarze 120/70 i 160/60.

Przeglądając dostępne opony w rozmiarach NC700 znalazłem jedynie PIRELLI MT 60 RS CORSA
Obrazek
https://motogumy.pl/Opony_motocyklowe.aspx?Producent=PIRELLI&Model=MT%2060%20RS%20CORSA&typ=MOTOCYKL

CONTINENTAL TKC 70
Obrazek
https://motogumy.pl/Opony_motocyklowe.aspx?Producent=CONTINENTAL&Model=TKC%2070&typ=MOTOCYKL
I to było by na tyle, jeśli chodzi o dokładnie taki wymiar jak podaje serwisówka.

Teraz pytanie, które wg. was będą lepsze pod względem jazdy na asfalcie (mokra nawierzchnia vs przyczepność, autostrada vs wytrzymałość na ścierania) oraz na off ( szutr - to PR4 dają świetnie radę, luźny piach ale bez "piaskownicy", lekkie błotko, i inne).

Kolejne pytanie. Gdzieś widziałem NC700 na CONTINENTAL TKC 80 TWINDURO. Nie ma z tych opon rozmiaru 160/60 . jest tylko 150/70 i 170/60. Jak sądzicie wejdą i jak to wpłynie na trakcje?
Z kolei PIRELLI SCORPION RALLY STR mają na przód tylko rozmiar 110/70 i tył 150/70 i 170/60.
Tak sobie myślę, jak przy zmienię wymiar tylnej opony to czy nie będzie pojawiał się błąd na DCT?? Rozmiarowo i 150/70 i 170/60 wejdą, ale pojawią się odchyłki w prędkości obrotowej tylnego koła
https://www.tacomaworld.com/tirecalc?tires=160-60r17-150-70r17
https://www.tacomaworld.com/tirecalc?tires=160-60r17-170-60r17
Avatar użytkownika
Pablo80
Nowicjusz
 
Posty: 15
Dołączył(a): Cz maja 04, 2017 10:28 pm
Lokalizacja: ŁDZ
Motocykl: NC700Xa
W siodle: <100 kkm

Poprzednia strona

Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron