NC700 - opony

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

NC700 - opony

Postprzez woodysurf » Śr mar 01, 2017 9:07 am

Ile kkm wytrzymuje Wam komplet opon w NC700/NC750? Od nowości mam nakręcone 14kkm i przód się trochę wyząbkował (Metzeler Z8 Interact). Czaję się na zmianę? To samo, nowszy Roadtec 01, może Michelin Pilot Road 4, Dunlop Roadsmart III??
Avatar użytkownika
woodysurf
Użytkownik
 
Posty: 29
Dołączył(a): Pn sty 18, 2016 8:33 am
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: NC700X
W siodle: <100 kkm

Re: NC700 - opony

Postprzez Glub » Śr mar 01, 2017 9:22 am

Fabryczne metzelery zmienialem w okolicach 30kkm. Przód byl ok ale tył masakra.
Teraz mam PR4 i je polecę jako następcę.
Obrazek
Avatar użytkownika
Glub
Nightmare
 
Posty: 7330
Dołączył(a): So sie 04, 2012 2:08 pm
Lokalizacja: Nowodwory
Wiek: 45
Imię: Mikołaj
Motocykl: NC700XD 2012
W siodle: 100-200 kkm

Re: NC700 - opony

Postprzez Slayer » Śr mar 01, 2017 12:48 pm

Sam nie testowałem, ale ideałem na wszystkie warunki i pasujące do charakteru motocykla będą TKC-70. Dobiję BT-23, to je kupię.
Slayer
Użytkownik
 
Posty: 84
Dołączył(a): Pt maja 08, 2015 5:50 am

Re: NC700 - opony

Postprzez woodysurf » Śr mar 01, 2017 2:02 pm

Raczej skłaniam się ku typowo szosowym gumom. Nie ma się co łudzić, że NC'ek to enduro :)
Avatar użytkownika
woodysurf
Użytkownik
 
Posty: 29
Dołączył(a): Pn sty 18, 2016 8:33 am
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: NC700X
W siodle: <100 kkm

Re: NC700 - opony

Postprzez Spider » Pt mar 03, 2017 4:35 pm

Ja mogę polecić Pirelli Scorpion Trail II, genialne na sucho i mokro a i z drogi się na szutr można wybrać. Co do trwałości to u mnie tył wytrzymał jakieś 14 tysięcy, przód nieco lepiej.
Pozdrawiam
Spider
--------------------
Wozi mnie biała Honda NC750X DCT
Avatar użytkownika
Spider
Użytkownik
 
Posty: 44
Dołączył(a): Cz lip 09, 2015 10:23 am
Imię: Grzegorz
Motocykl: NC750X DCT
W siodle: <100 kkm

Re: NC700 - opony

Postprzez Radarman » Pt mar 03, 2017 9:42 pm

Właśnie jutro zmieniam tył po ok 10k mil. Przód jeszcze trochę pociągnie. Tył też by jeszcze pociągnął ale 1600 mil we dwoje z bagażami zrobiło "kwadratową" robotę...
Jak szosa to tylko Michelin PR4.

IMG_20161009_162106.jpg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Radarman
Znawca
 
Posty: 337
Dołączył(a): Wt paź 28, 2014 9:32 pm
Lokalizacja: Hampshire / UK
Wiek: 52
Imię: Hubert
Motocykl: CRF1000L DCT
W siodle: <100 kkm

Re: NC700 - opony

Postprzez mski » So mar 04, 2017 11:12 am

Ja zużyty komplet SportSmarty II po ok (tył miał 15 tyś km, przód 11tyś) zmieniłem na polecane PR4 (te mają już po 13 tyś i są już na wymarciu) jednak w mojej ocenie zdecydowanie lepiej drogi trzymały się SS II, teraz raczej wrócę do tych, ale w wersji III i może wersja Raod ;)
Avatar użytkownika
mski
Użytkownik
 
Posty: 141
Dołączył(a): N wrz 29, 2013 1:33 pm
Lokalizacja: Tychy
Wiek: 42
Imię: Mariusz
Motocykl: Tiger 1200 XRT
W siodle: <100 kkm

Re: NC700 - opony

Postprzez zibi » Cz mar 09, 2017 9:35 am

fabrycznie posiadałem Metzelery interact Z8 wystrzymywały 25-26 kkm, później miałem dwa komplety Michelin PR 4 i również wytrzymywały 25-26 kkm. Z tym ze PR4 jakoś lepiej trzymały w moim przekonaniu. Teraz fabryczne dostałem Dunlop Trailmax.
Jeśli wchodzisz między koty musisz mruczeć tak jak one!

Obrazek
Avatar użytkownika
zibi
Miłośnik
 
Posty: 784
Dołączył(a): N lip 07, 2013 6:04 pm
Lokalizacja: Toruń
Wiek: 51
Motocykl: NC750X, BMW R NINE T
W siodle: 100-200 kkm

Re: NC700 - opony

Postprzez Spider » Cz mar 09, 2017 4:39 pm

Trailmaxy które dostałem fabrycznie były beznadziejne na mokrym, strach było jeździć
Pozdrawiam
Spider
--------------------
Wozi mnie biała Honda NC750X DCT
Avatar użytkownika
Spider
Użytkownik
 
Posty: 44
Dołączył(a): Cz lip 09, 2015 10:23 am
Imię: Grzegorz
Motocykl: NC750X DCT
W siodle: <100 kkm

Re: NC700 - opony

Postprzez Radarman » Cz mar 09, 2017 5:18 pm

zibi napisał(a):fabrycznie posiadałem Metzelery interact Z8 wystrzymywały 25-26 kkm, później miałem dwa komplety Michelin PR 4 i również wytrzymywały 25-26 kkm. Z tym ze PR4 jakoś lepiej trzymały w moim przekonaniu. Teraz fabryczne dostałem Dunlop Trailmax.


Tak jak napisał Spider.
Trailmaxy to totalna beznadzieja na mokrym. Poza tym zużywały się w mgnieniu oka. Wymieniane były w UK za free przez Hondę, jeśli zgłosiłeś reklamację. Moje zostały wymienione przy ok. 2300 mil, bo się zbliżały do TWI. Ale znam takich co po 1500 mil mieli wymienione, bo były prawie łyse. Czytaj tutaj (dość długa lektura, prawie 900 postów):
http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic ... re-thread/
Obrazek
Avatar użytkownika
Radarman
Znawca
 
Posty: 337
Dołączył(a): Wt paź 28, 2014 9:32 pm
Lokalizacja: Hampshire / UK
Wiek: 52
Imię: Hubert
Motocykl: CRF1000L DCT
W siodle: <100 kkm

Następna strona

Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości