...lock w cbf 1000

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

...lock w cbf 1000

Postprzez sylwester » Pn mar 06, 2017 2:46 pm

wczoraj oglądałem CBF...bardzo ładna i chciałem naprawdę kupić..ale 3 rzeczy mnie przestraszyły....proszę jakieś rady bo może to norma w tym modelu....rok 2010....1- shimmy przy 80km/h z kufrem centralnym....trzepała po puszczeniu kierownicy... 2- lakier na zbiorniku i lewej owiewce gładziutki a na pozostałych owiewkach z taką lekką falą (barankiem) wiem, że czasami fabryka tak też lakieruje ale w jednym egzemplarzu powinno być chyba jednakowo?? 3- stacyjka w pozycjii LOCK nie zapina się (nie blokuje kierownicy) widać, że rygiel nie trafia do swojej dziurki...czy tak się zdarza w CBFach??
sylwester
Nowicjusz
 
Posty: 15
Dołączył(a): So lut 18, 2017 4:52 pm
Imię: sylwester
Motocykl: cbf1000 chcę
W siodle: 100-200 kkm

Re: ...lock w cbf 1000

Postprzez Glub » Pn mar 06, 2017 2:57 pm

Szuma z kufrem to mozliwe a bez kufra sprawdzałeś? Btw ciśnienie w oponach moze miec wplyw na shimmy.
Co do locka, kluczyk sie wyjmuje? Czy blokada nietrafia i sie nie wyjmuje kliczyk?
Kierownicę trzeba lekko "pokierowac" w lewo i w prawo i moze blokada by trafila.
Obrazek
Avatar użytkownika
Glub
Nightmare
 
Posty: 7330
Dołączył(a): So sie 04, 2012 2:08 pm
Lokalizacja: Nowodwory
Wiek: 45
Imię: Mikołaj
Motocykl: NC700XD 2012
W siodle: 100-200 kkm

Re: ...lock w cbf 1000

Postprzez sylwester » Pn mar 06, 2017 3:14 pm

kluczyk się wyjmuje bez żadnego problemu...wszystko ziała a bolec blokady zamiast do dziury trafia tak na godzinę 5...nie ma opcjii żeby trafił do tej dziury...
sylwester
Nowicjusz
 
Posty: 15
Dołączył(a): So lut 18, 2017 4:52 pm
Imię: sylwester
Motocykl: cbf1000 chcę
W siodle: 100-200 kkm

Re: ...lock w cbf 1000

Postprzez Glub » Pn mar 06, 2017 4:02 pm

Czyli lipa...
Obrazek
Avatar użytkownika
Glub
Nightmare
 
Posty: 7330
Dołączył(a): So sie 04, 2012 2:08 pm
Lokalizacja: Nowodwory
Wiek: 45
Imię: Mikołaj
Motocykl: NC700XD 2012
W siodle: 100-200 kkm

Re: ...lock w cbf 1000

Postprzez zbyhu » Pn mar 06, 2017 7:21 pm

Trzepotanie kierownicy to normalne. No, w miarę częsta przypadłość.
Ale bolec stacyjki nie trafiający w otwór, to albo wina naprawy po dzwonie, albo motocykl jest kradziony lub po próbie kradzieży z wyłamaniem blokady. Różnice w lakierze mogą wskazywać na wypadkową przeszłość.
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7385
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: ...lock w cbf 1000

Postprzez sylwester » Pn mar 06, 2017 8:03 pm

tak też myślę.....dlatego odpuściłem...a motocykl na pierwszy rzut oka piękna perełka....miód malina..
sylwester
Nowicjusz
 
Posty: 15
Dołączył(a): So lut 18, 2017 4:52 pm
Imię: sylwester
Motocykl: cbf1000 chcę
W siodle: 100-200 kkm


Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości