Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym
Pn mar 06, 2017 2:46 pm
wczoraj oglądałem CBF...bardzo ładna i chciałem naprawdę kupić..ale 3 rzeczy mnie przestraszyły....proszę jakieś rady bo może to norma w tym modelu....rok 2010....1- shimmy przy 80km/h z kufrem centralnym....trzepała po puszczeniu kierownicy... 2- lakier na zbiorniku i lewej owiewce gładziutki a na pozostałych owiewkach z taką lekką falą (barankiem) wiem, że czasami fabryka tak też lakieruje ale w jednym egzemplarzu powinno być chyba jednakowo?? 3- stacyjka w pozycjii LOCK nie zapina się (nie blokuje kierownicy) widać, że rygiel nie trafia do swojej dziurki...czy tak się zdarza w CBFach??
Pn mar 06, 2017 2:57 pm
Szuma z kufrem to mozliwe a bez kufra sprawdzałeś? Btw ciśnienie w oponach moze miec wplyw na shimmy.
Co do locka, kluczyk sie wyjmuje? Czy blokada nietrafia i sie nie wyjmuje kliczyk?
Kierownicę trzeba lekko "pokierowac" w lewo i w prawo i moze blokada by trafila.
Pn mar 06, 2017 3:14 pm
kluczyk się wyjmuje bez żadnego problemu...wszystko ziała a bolec blokady zamiast do dziury trafia tak na godzinę 5...nie ma opcjii żeby trafił do tej dziury...
Pn mar 06, 2017 4:02 pm
Czyli lipa...
Pn mar 06, 2017 7:21 pm
Trzepotanie kierownicy to normalne. No, w miarę częsta przypadłość.
Ale bolec stacyjki nie trafiający w otwór, to albo wina naprawy po dzwonie, albo motocykl jest kradziony lub po próbie kradzieży z wyłamaniem blokady. Różnice w lakierze mogą wskazywać na wypadkową przeszłość.
Pn mar 06, 2017 8:03 pm
tak też myślę.....dlatego odpuściłem...a motocykl na pierwszy rzut oka piękna perełka....miód malina..
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.