Switch to full style
Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym
Odpowiedz

Honda NC700X DCT - indeks nośności opon

Śr maja 17, 2017 2:52 pm

Witajcie,

Fabryczne opony po 11 tys. przebiegu wyglądają wciąż przyzwoicie, ale planuje trasę wakacyjną 4-5 tys. km i chciałbym ruszyć na nowym komplecie.

Motocykl z DCT jest dość ciężki i zastanawiam się jaki indeks wagi wybrać. Rozważam Pirelli Scorpion Trail 2 i tu jest do wyboru 235 kg (tyle ile waży motocykl "na sucho") lub 335 kg co powinno uwzględnić kierownika oraz bagaż. Czy mój tok myślenia jest dobry tzn. wyższy indeks nośności jest wyborem lepszym?

BTW> Czy ktoś z Was użytkuje te Pirelli? W testach wypadają dobrze i nadają się na lekki szuter, na który czasem zdarza mi się wjechać :), ale chetnie posłucham opinii użytkowników.

Pozdr.

K.

Re: Honda NC700X DCT - indeks nośności opon

Śr maja 17, 2017 6:02 pm

Ale kombinujesz. Honda jasno określa wymagania dla NC 700X: 58W przód i 69W tył. Pamiętaj, że motocykl ma dwa koła, na które rozkłada się jego masa.
Co do Scorpion Trail II, to są to jedne z najlepszych opon dualowych z przeznaczeniem 90/10 (on/off). Świetne na asfalty w każdych warunkach z opcją zjazdu na lekkie szutry. Upalam je na swoim 1190, który jest znacznie bardziej wymagający w kwestii opon od NC, a żona ma je na swoim NC750XD i jesteśmy bardzo zadowoleni.

P.S.
Tak w ogóle, to zacznij od powitania w odpowiednim miejscu, bo wjechałeś z tematem kompletnie znikąd i ktoś może Ci spierdolić lekko dobry nastrój wychowawczym wywodem - skądinąd słusznie. :nono:

Re: Honda NC700X DCT - indeks nośności opon

Śr maja 17, 2017 7:12 pm

Jeżdżę na Scorpion Trail II, rewelacyjne opony, na sucho i na mokro. Zjechałem tylną w jakieś 14kk, mam teraz nową, przód kto wie, może dożyje do końca drugiej tylnej, ale pewnie nie. Zdecydowanie polecam.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz