Od razu przepraszam za duże zdjęcia, wyświetlajcie klikając prawym i otwórz grafikę w nowej karcie.
Cześć, chciałem zamienić crashpady na gmole Givi TN460 w poliftowej CBF1000F i już na początku napotkałem parę problemów
. Najpierw wklejam instrukcję:
Zacząłem od prawej strony motocykla i nastąpił pierwszy zonk. Nie jest możliwe, żeby gmol był mocowany pod śrubę A (w instrukcji nr 8). Przecież tam nie ma płaszczyzny ani w zestawie nie jest dołączona żadna tulejka. Poza tym sam gmol kształtuje się jakby miał być przykręcony pod
nakrętkę B.
Czy to jest błąd w instrukcji?
Kolejna rzecz która uderza od razu to brak możliwości włożenia śruby do drugiego mocowania gmola. Nie mam oryginalnej śruby (M12x1,25x65 - łeb kołnierzowy) bo zmieniam z crashpadów ale dokupiłem M12x1,25x70 (5mm dłuższe żeby skompensować grubość blachy gmoli) + podkładka. Nawet ten mniejszy łeb nie przejdzie obok rury gmola.
Z drugiej strony jest tak samo. Trzeba rozwiercać te otwory, czy to może ja trafiłem na jakąś felerną sztukę i lepiej zamówić inny egzemplarz?
Tylne mocowanie z lewej strony motocykla. Czy ono ma wejść pod śruby A i B
oraz całe mocowanie stopki bocznej C?
Utknąłem już na samym początku bo zanim zacznę je naginać, rychować i rozwiercać otwory chcę spytać czy tak ma być czy ktoś trafił na lepszą sztukę i może powinienem wymienić na inny egzemplarz?
Czy ktoś mógłby zrobić fotki miejsc mocowania tych gmoli założonych u siebie? Może być nawet na messengera (kontakt podam na priv) żeby nie męczyć się z wrzucaniem ich na forum.