przez kamoreks » So cze 23, 2012 1:16 pm
Dzisiaj zamontowałem, gmole, montaż jest bardzo prosty. Ja akurat podłożyłem podnosnik typu żaba 2T na niego klocek drewniany, i klocek pod miskę olejową. I podniosłem podnośnikiem na granicy uniesienia motocykla, tak zeby nie opadł, ani się nie podniósł, najlepiej zrobić to kilka razy na sucho, ponieważ jest to w miarę ważne.
Aha, pamiętajcie zanim zacznienie wybijać dolną ośkę silnika, wykręćcie plastik z lewej strony motocykla i unieście go do góry tak aby łeb ośki mógł wyjść, (plastik pod tym, co się zjedmuje na trzy piny). Ten plastik(a pod plastikiem taki sam odlew metalowy) jest mocowany na śruby od klucza 8, dwie. Jeśli tego nie zrobicie, to nie wybijecie ośki, albo wybijecie, ale uruwając miejsce gdzie z kolei idzie przewód, nie analizowałem od czego, ale w tym kawałku jest miejsce na pin mocujący od przewodu i to miejsce możecie urwać, ja na szczęśćie w porę się opamiętałem.
Co do zakładania prawej strony gmoli, to nie zakładajcie tego PINU okrągłego średnicy gmola, zanim nie założycie dolnego mocowania prawego gmola, między ramę a silnik, tam gdzie się tą tulejkę cienszą daje, aha ją dajcie na końcu, po założeniu prawego gmola.
Montaż wbrew pozorom można przeprowadzić, bez zdjęcia tłumika, tylko trzeba odpowiednio włożyć gmol, trzeba kombinować.
Obie tulejki tą średnicy gmola między L i P stroną oraz tą małej średnicy od imbusa, proponuje dać czarnym silikonem Z doświadczenia używam Technicool, czy jak to się nazywa 100% klej silikon, z Ca-ramy. Silikonu nie oszczędzać, najwyżej nadmiar się zetrze, a ważne, żeby nie latało.