N lut 19, 2012 4:01 pm
Bosman78 napisał(a):Hej.
Zastanawiam się nad zmianą crash-padów na gmole co możecie polecić? Kupując moto miałem już zamontowane firmowe crash-pady wyglądają dość solidnie mają 3 a nawet można powiedzieć, że 4 punkty mocowania ( rama na 2 śrubach, blok silnika i pad z drugiej strony), ale jakoś mam obawy czy przy glebie nie wyrwie mi bloku...
Pn lut 20, 2012 8:23 am
klemens napisał(a):pat_pat napisał(a):Jak to jest z tymi śrubami do Gmoli Givi? Są w komplecie, czy trzeba za nimi biegać ? czy trzeba coś podstawiać pod silnik podczas zakładania gmoli ?
Wszystko jest w komplecie. Trzeba coś podstawić albo zaangażować kogoś, kto będzie siedział na moto przez czas montażu - niech się ten ktoś wcześniej dobrze naje, napije a w szczególności wypróżni , bo wszystko trochę trwa. Jeśli nie masz zacięcia do majsterkowania i narzędzi, proponuję zlecić robotę w warsztacie. Koszt całego montażu w ASO = 50 zł.
PS. Jedna z metod montażu przewiduje odkręcenie wahacza. Wtedy wariant z kolegą siedzącym na moto odpada.
Pn lut 20, 2012 9:35 am
Pn lut 20, 2012 2:23 pm
Pn lut 27, 2012 5:21 pm
Pn lut 27, 2012 6:47 pm
Pn lut 27, 2012 7:34 pm
Pt mar 02, 2012 10:07 pm
Pn mar 05, 2012 11:37 am
Bosman78 napisał(a):pliss nie trzymajcie mnie już dłużej w napięciu to jak się montuje te gmole
Pn mar 05, 2012 1:01 pm