Jaki pług?

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

Re: Jaki pług?

Postprzez mart » Cz lis 10, 2011 7:53 am

:eek:
a myśmy to we dwóch zrobili w 5 minut w przerwie w pracy na kawę, przed bramą warsztatu.
a chałupniczo robione crashpady, nie sztywno mocowane na śrubie podtrzymującej silnik, tylko za pośrednictwem kilkumilimetrowej blachy, zdały egzamin. Nowy posiadacz mojej cbfki wysypał się na zakręcie, blacha się zgięła, crashpad poddał, ułożył względem asfaltu, ale ochronił silnik, nie zniszczył go i przejął całość zbędnej energii, którą ziemia zapragnęła przekazać cbfce. Blaszkę się wyklepało i jest cacy. Ucierpiał jeszcze nieznacznie tłumik i ciężarek kierownicy. Reszta nietknięta, 3 punkty podparcia wystarczyły. A, jeszcze prostował dźwignię hamulca.
ale gmole lepsze.
Avatar użytkownika
mart
Znawca
 
Posty: 457
Dołączył(a): Pn paź 25, 2010 12:49 pm
Lokalizacja: Ostrowiec Sw.
Wiek: 50
Motocykl: DL650

Re: Jaki pług?

Postprzez Meduzes » Cz lis 10, 2011 8:59 am

MTR masz u mnie zimne piwko za instrukcję :cheers:

Ale rzeczywiście zastanowię się nad kupnem gmoli ... skoro wszyscy twierdzą że crash-pady mogą wyłamać kawałek bloku to coś musi w tym być :glare:
Meduzes
Użytkownik
 
Posty: 71
Dołączył(a): Pt wrz 30, 2011 10:47 am
Motocykl: Honda CBF 600SA

Re: Jaki pług?

Postprzez Domin » N lis 13, 2011 1:05 am

I jak tam Meduzes robiłeś operację "pług" ? Zapodaj jakieś foty :smoke:
Domin
Użytkownik
 
Posty: 176
Dołączył(a): So paź 29, 2011 10:21 am
Lokalizacja: Krzyż Wlkp.
Wiek: 44
Imię: Dominik
Motocykl: CBF 600 N/A
W siodle: <100 kkm

Re: Jaki pług?

Postprzez Meduzes » Wt lis 15, 2011 9:11 am

Nie wypaliło :/ ale prędzej czy później do tematu będę wracał :)
Meduzes
Użytkownik
 
Posty: 71
Dołączył(a): Pt wrz 30, 2011 10:47 am
Motocykl: Honda CBF 600SA

Re: Jaki pług?

Postprzez Domin » Śr lut 29, 2012 11:00 pm

I jak Meduzes kombinowałeś już coś z tym pługiem?
Domin
Użytkownik
 
Posty: 176
Dołączył(a): So paź 29, 2011 10:21 am
Lokalizacja: Krzyż Wlkp.
Wiek: 44
Imię: Dominik
Motocykl: CBF 600 N/A
W siodle: <100 kkm

Re: Jaki pług?

Postprzez komar » N lip 14, 2013 1:21 pm

Meduzes napisał(a):Domin ostatniego czasu stałem przed podobnym dylematem i mogę ci powiedzieć jedno:

Nie ma pługu konkretnie stworzonego pod dany motocykl (w sensie kompletnego spasowania śrub, mocowań, zawiasów,) Sam pług jest kształtami wyprofilowany do danego typu silnika (bo tam będziesz go mocował) ale cała reszta stelażu, konstrukcji nośnej pługu czy jak by to inaczej zwał to jest nic innego jak sztukowanie, przycinanie, wiercenie własnych otworów itp itd. Czyli reasumując: dostajesz produkt który sam musisz spasować ze swoim moto.

Dlatego jeżeli już się na to decydujesz to albo sam będziesz się musiał pobawić w majstra albo dać to komuś komu będzie się chciało przy tym grzebać :)

Ja na razie zbieram siły na majsterkowanie ... ale czasu brak

Zakupiłem właśnie taki pług:
http://moto.allegro.pl/spojler-plug-honda-cb600-900-hornet-dr406-i1911778389.html


- jakość przyzwoita
- do pługu dostajesz 4 blaszki z wkrętami do mocowania
- instrukcję zdjęciową jak co i gdzie zamontować (po której wnioskuje że każdy z nas montuje to na swój własny garażowy sposób)

PS: 3 i 4 link to chyba jeden i ten sam pług :)



Witam,

Da sie kupic plug stworzony konkretnie pod motocykl. Kupujac np plug Ermax lub JMV dostajesz plug pod konkretne moto z mocowaniami plus za dodatkowa oplata dostaniesz w kolorze.
komar
 

Re: Jaki pług?

Postprzez Andy » N lip 14, 2013 9:19 pm

Krótko. Zakładałem tego samego typu "grzybki". Robiłem to tak - wykręciłem jedną śrubę, wyszła leciutko i założyłem crash pad, potem drugą i też założyłem crash pad. Żadnego poziomowania moto, zdejmowania zbiornika, podpórek, balastów itp itd. Prosto i bez zbędnych ceregieli.
A teraz ciekawostka. Mam oprócz CBF-y, Kawasaki ER6n i podobne mocowanie silnika. W czasie jazdy pękła i wyleciała mi śruba po prawej stronie. Usłyszałem jakiś dźwięk (jakby młotkiem uderzone), obejrzałem moto dookoła i nic nie zauważyłem. Przejechałem jeszcze około 15km (do domu) i to dynamicznie i dopiero pod chatą zauważyłem że nie mam śruby, a tulejka dystansowa przez którą one przechodzi spadła pomiędzy kolektory i tak dowiozła się zakleszczona te 15 km (cud chyba). Silnik się nie urwał, konstrukcja się nie nadwyrężyła. Śrubę dokupiłem, zamontowałem i moto śmiga już od ponad 10 tyś. km bez najmniejszego problemu.
Reasumując - nic nie popsujesz mocując w CBF samodzielnie crash pady. Mnie też zajęło to dosłownie 5 min. I obyło sie bez klucza dynamometrycznego. Ale wiem, że to akurat by się przydało.
Pozdrawiam.
Andy
Znawca
 
Posty: 226
Dołączył(a): Pt lut 22, 2013 7:23 am
Wiek: 63
Imię: Andrzej
Motocykl: Honda CBF600n
W siodle: 200-300 kkm

Re: Jaki pług?

Postprzez Tiarus » Pn lip 15, 2013 10:15 am

A tematów kolega nie pomylił? :blink:
No, ja bym polemizowała.
Ale ja w ogóle lubię polemizować...

=^◣ ◢^=
Avatar użytkownika
Tiarus
Asimi
 
Posty: 9838
Dołączył(a): Wt maja 22, 2012 8:29 pm

Poprzednia strona

Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 79 gości